Forum in NL + Ranksafbeeldingen!

Installatie lukt niet? Plotseling een foutmelding. Of weet je niet hoe iets werkt. Problemen met phpBB2 kun je in dit archief opzoeken.
Forumregels

Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
phpBB2.0.x
Gesloten
Hanz

Forum in NL + Ranksafbeeldingen!

Bericht door Hanz » 17 aug 2003, 15:56

Hallo allemaal!

Ik heb gekozen voor een phpbb forum. Ik denk wel een goede keuze want dit is voor veel websites het beste forum!

Nu zit ik wel een paar (waarschijnlijke domme) vragen (met ook waarschijnlijk een poepsimpel antwoord!):

Ik ga ze toch stellen:

1: Ik heb de NL pack gedownload, maar waar moet ik deze nu naar toe uploaden? In welke map met andere woorden moet deze worden upgeloaded?

2: Ranks: ik had graag het gebruik van de sterren. Ik heb deze gedownload, en in welke map moet ik deze nu uploaden?

3: Avaters: is het echt nodig om enkel avaters met een grootte van 6kb toe te laten? Kan dit echt niet groter? Kan ik dit mss ergens instellen?

Alvast bedankt bij voorbaat!

Grtz

Hanz :bier:

mosymuis
Contacteer:

Re: Forum in NL + Ranksafbeeldingen!

Bericht door mosymuis » 17 aug 2003, 16:26

Hanz schreef:1: Ik heb de NL pack gedownload, maar waar moet ik deze nu naar toe uploaden? In welke map met andere woorden moet deze worden upgeloaded?
In /language/ zet je de map lang_dutch

Hanz schreef:2: Ranks: ik had graag het gebruik van de sterren. Ik heb deze gedownload, en in welke map moet ik deze nu uploaden?
Maakt niet uit, kan bijvoorbeeld in /images/. Je moet in je Administratiepaneel toch zelf opgeven waar de plaatjes staan.

Hanz schreef:3: Avaters: is het echt nodig om enkel avaters met een grootte van 6kb toe te laten? Kan dit echt niet groter? Kan ik dit mss ergens instellen?
Dit kan je in je Administratiepaneel instellen onder Configuratie.

Spikey

Re: Forum in NL + Ranksafbeeldingen!

Bericht door Spikey » 17 aug 2003, 16:27

Hanz schreef: 1: Ik heb de NL pack gedownload, maar waar moet ik deze nu naar toe uploaden? In welke map met andere woorden moet deze worden upgeloaded?
In de "language" map waar ook ook lang_english staat.
2: Ranks: ik had graag het gebruik van de sterren. Ik heb deze gedownload, en in welke map moet ik deze nu uploaden?
Dat is standaard de map "images/avatars" , dit kun je zelf controleren/wijzigen via administratiepaneel/configuratie en dan zoeken naar "Avatar Opslag Map "
3: Avaters: is het echt nodig om enkel avaters met een grootte van 6kb toe te laten? Kan dit echt niet groter? Kan ik dit mss ergens instellen?
Dit is ook in te stellen bij administratiepaneel/configuratie en dan zoeken naar "Maximale Avatar Bestands grootte".
Het is niet nodig om het bij 6kb te laten, grote plaatjes (kb) vertragen het forum en grote plaatjes (pixels) kunnen ook het uiterlijk behoorlijk veranderen.
gr. Spikey

Geen support via pb, email, msn, uw vragen worden niet beantwoord !

Spikey

Bericht door Spikey » 17 aug 2003, 16:28

Wat ben jij snel mosymuis :wink:
gr. Spikey

Geen support via pb, email, msn, uw vragen worden niet beantwoord !

mosymuis
Contacteer:

Bericht door mosymuis » 17 aug 2003, 16:30

I know :twisted:

Gesloten