Ik heb sinds vandaag ook een phpBB forum (v2.0.5) en de installatie is goed verlopen.
Nu wil ik, naast mijn Admin account, nog een normale account aanmaken, maar dit lukt niet.
Eerst kreeg ik deze error:
Daarna heb ik even op dit forum gezocht, en heb ik de e-mail server op SMTP gezet (met serveradres: localhost en user/pass leeg).Algemene Fout
Failed sending email :: PHP :: 0
DEBUG MODE
Line : 246
File : /data/members/free/tripod/nl/a/e/n/aenigma2002/htdocs/forum/includes/emailer.php
Toen kreeg ik deze errors:
Boven alle text:
En op de site zelf:Warning: fsockopen, pfsockpen, show_source, php_uname, ini_get, ini_alter, ini_restore, ini_set, getrusage, mysql_list_dbs, get_current_user, set_time_limit, getmyuid, getmypid, dl, leak, listen, chown, chmod, chgrp, realpath, tmpfile, link() has been disabled for security reasons in /data/members/free/tripod/nl/a/e/n/aenigma2002/htdocs/forum/includes/smtp.php on line 111
Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /data/members/free/tripod/nl/a/e/n/aenigma2002/htdocs/forum/includes/smtp.php:111) in /data/members/free/tripod/nl/a/e/n/aenigma2002/htdocs/forum/includes/page_header.php on line 474
Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /data/members/free/tripod/nl/a/e/n/aenigma2002/htdocs/forum/includes/smtp.php:111) in /data/members/free/tripod/nl/a/e/n/aenigma2002/htdocs/forum/includes/page_header.php on line 476
Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /data/members/free/tripod/nl/a/e/n/aenigma2002/htdocs/forum/includes/smtp.php:111) in /data/members/free/tripod/nl/a/e/n/aenigma2002/htdocs/forum/includes/page_header.php on line 477
Dit betekent dus dat er geen mensen aan kunnen worden gemeld.Could not connect to smtp host : :
DEBUG MODE
Line : 113
File : /data/members/free/tripod/nl/a/e/n/aenigma2002/htdocs/forum/includes/smtp.php
En dat wil ik juist wel!

Ik heb de search dus al doorzocht, maar niks bruikbaars gevonden.
Ter info: dit is de URL: http://members.lycos.nl/aenigma2002/forum/index.php
Webspace bij Lycos.NL
Iemand een idee?