Na uitloggen naar Lycos foutmelding...

Installatie lukt niet? Plotseling een foutmelding. Of weet je niet hoe iets werkt. Problemen met phpBB2 kun je in dit archief opzoeken.
Forumregels

Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
phpBB2.0.x
Gesloten
Will3m

Na uitloggen naar Lycos foutmelding...

Bericht door Will3m » 05 jun 2003, 23:28

Als je uitlogt bij mijn forum ga je vanzelf naar een Lycos foutmelding pagina (404'tje ofzo), ook als je als Guest naar een "members-only" topic gaat kom je op die 404 terecht... Ben ik mischien de pagina waarop je moet inloggen kwijt?

jeroen234

Bericht door jeroen234 » 06 jun 2003, 06:19

nee is een bekent lycos probleem
zijn er nog een paar waarbij het is
in het turial gedeelte vind je de aanwijzingen voor instaleren op lycos van wat je in de files moet veranderen

zijn meerdere oplossingen
probleem lig er in hoe die servers omgaan met verwijzingen die gemaakt worden naar een andere link zonder dat je op klikt

als je gaat veranderen voor lycos
bewaar je originele files
als je weg wil van lycos heb je die weer nodig want anders krijg je errors op servers welke niet het lycos probleem hebben

het is ook geen bug dus zal het nooit opgelost worden
mischien dat in een install van een nieuwere versie(2.2 bv) een optie kan komen voor lastige servers

met in heel grote letters dit alleen kiezen als normale install niet werkt

maar aangezien het mischien maar 10 servers zijn in de hele wereld die dit probleem hebben vinden ze het niet belangrijk

ik heb ook een forum bij lycos zou ik als nood gebruiken maar bij meer als 2 gebruikers ging hij al over zijn nek
noodforum nu onder gebracht bij coolfreepages.com

niks geen last meer
alleen van een pop-up dan

ook coolfreepages.com had het lycos probleem geloof ik maar weet ik niet meer zeker

Will3m

Bericht door Will3m » 06 jun 2003, 10:44

Bevalt coolfreepages? Ik kreeg bij het oploaden naar coolfreepages al problemen omdat de server zo langzaam was of zelfs geen verbinding kreeg... Dus daarom maar overgestapt op Lycos

jeroen234

Bericht door jeroen234 » 06 jun 2003, 17:36

dat heb ik juist vaak bij lycos
ook database van lycos vond ik erg traag
vaak werden berichten er niet in gezet door dat het telang duurde

maar ja is gratis he dus je mag niet klagen

Gesloten