Ik heb wel een aantal Lycos onderwerpen gevonden, maar ik kan dit punt niet echt bevredigend vinden. Soms wil je een bericht wijzigen, en dan komt er in het hoofdframe een Lycos foutmeldingspagina, een error. Ik heb de melding van "headers zijn reeds verzonden" al aangepast.
Ook heb ik een animatie logo (logo_phpBB.gif) die soms wel, maar soms ook niet "animeert."
Het .tlp file om smilies levend te houden kan ik met ws_ftp niet bewerken en met Lycos webftp niet openen.
Help?
Lycos
Forumregels
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.

Re: Lycos
Ik heb inmiddels ene manier gevonden om het tpl file te wijzigen, namelijk door het eerst te hernoemen in een php file, dan wijzigen, en dan weer hernoemen naar tlp format.Php schreef:Ik heb wel een aantal Lycos onderwerpen gevonden, maar ik kan dit punt niet echt bevredigend vinden. Soms wil je een bericht wijzigen, en dan komt er in het hoofdframe een Lycos foutmeldingspagina, een error. Ik heb de melding van "headers zijn reeds verzonden" al aangepast.
Ook heb ik een animatie logo (logo_phpBB.gif) die soms wel, maar soms ook niet "animeert."
Het .tlp file om smilies levend te houden kan ik met ws_ftp niet bewerken en met Lycos webftp niet openen.
Help?