problemen met overzetten van database

Installatie lukt niet? Plotseling een foutmelding. Of weet je niet hoe iets werkt. Problemen met phpBB2 kun je in dit archief opzoeken.
Forumregels

Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
phpBB2.0.x
Gesloten
dubock

problemen met overzetten van database

Bericht door dubock » 12 mei 2003, 15:39

Ik ben weg vna lycos en ga naar een andere server. maar ik heb mn backup gemaakt en alles werkt alleen ik wil mn posts allemaal terug. Weet iemand hoe ik dat moet doen want backup via het board werd niet. Ander idee iemand?

.::Neo::.
Contacteer:

Bericht door .::Neo::. » 12 mei 2003, 15:42

Maak een backup met phpmyadmin, data & structuur.
There are no stupid question's, just stupid people.

Michaa112

Bericht door Michaa112 » 12 mei 2003, 15:44

ja dat kan wel ja.
Als het niet lukt moet je eerst alle tabellen verwijderen.

dubock

Bericht door dubock » 12 mei 2003, 17:37

het lukt inderdaad niet maar als ie klaar is met de backup en ik voer die in op mn nieuwe host en hij is klaar dan krijg ik een wit scherm is dat normaal of niet? staat geen tekst op

dubock

Bericht door dubock » 12 mei 2003, 18:38

Uhm ik heb het gedaan en backup is goed geinstalleerd tabellen enzo zijn de goede waarde dnakzij de backup goed toegevoegd. maar ik heb nog steeds mn posts neit terug.

Spikey

Bericht door Spikey » 12 mei 2003, 19:57

Als je een DB-backup maakt via phpMyAdmin kies dan voor structuur & data, zoals .::NEO::. al zei.

Dan kan het zijn dat je backup te groot is om in één keer terug te plaatsen en kan de ontvangende server hier niet mee omgaan. Je zult dan delen van de tekst moeten kopieeren en plakken in de query-box, dit herhalen tot je het gehele backup bestand hebt gehad.

Als je via phpMyAdmin een (gedeeltelijke) backup terugplaatst in de query-box, wacht altijd op de bevestiging of het goed is gegaan.
gr. Spikey

Geen support via pb, email, msn, uw vragen worden niet beantwoord !

Gesloten