problemen met overzetten van database
Forumregels
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.

problemen met overzetten van database
Ik ben weg vna lycos en ga naar een andere server. maar ik heb mn backup gemaakt en alles werkt alleen ik wil mn posts allemaal terug. Weet iemand hoe ik dat moet doen want backup via het board werd niet. Ander idee iemand?
Als je een DB-backup maakt via phpMyAdmin kies dan voor structuur & data, zoals .::NEO::. al zei.
Dan kan het zijn dat je backup te groot is om in één keer terug te plaatsen en kan de ontvangende server hier niet mee omgaan. Je zult dan delen van de tekst moeten kopieeren en plakken in de query-box, dit herhalen tot je het gehele backup bestand hebt gehad.
Als je via phpMyAdmin een (gedeeltelijke) backup terugplaatst in de query-box, wacht altijd op de bevestiging of het goed is gegaan.
Dan kan het zijn dat je backup te groot is om in één keer terug te plaatsen en kan de ontvangende server hier niet mee omgaan. Je zult dan delen van de tekst moeten kopieeren en plakken in de query-box, dit herhalen tot je het gehele backup bestand hebt gehad.
Als je via phpMyAdmin een (gedeeltelijke) backup terugplaatst in de query-box, wacht altijd op de bevestiging of het goed is gegaan.
gr. Spikey
Geen support via pb, email, msn, uw vragen worden niet beantwoord !
Geen support via pb, email, msn, uw vragen worden niet beantwoord !