nieuwe style

Installatie lukt niet? Plotseling een foutmelding. Of weet je niet hoe iets werkt. Problemen met phpBB2 kun je in dit archief opzoeken.
Forumregels

Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
phpBB2.0.x
Gesloten
gpxgpz

nieuwe style

Bericht door gpxgpz » 27 mar 2003, 19:31

ik heb nu het board online maar ik heb ook een paar mods geinstalleerd iclusief de fofoalbum mod van smartor, alleen lijkt het me leuk om een andere style te installeren maar dan moet ik ook alle files van die style aan passen aan de mods die geinstalleerd zijn. opzich niet zo moeilijk, maar er zitten ook styles bij die er totaal anders uitzien dan subsilver en daarvan zijn de codes die je moet verander/aanpassen ook van veranderd. dus niet aan te passen voor een leek is er niets makkelijkers om dit te doen ?

Trust^
Contacteer:

Bericht door Trust^ » 27 mar 2003, 19:49

Sorry maar een simpelere manier is er niet zover ik weet. Weet haast wel zeker dat ie er niet is. Ik heb dit probleem ook, en soms is heel je forum verziekt als je een andere template gebruikt, vraag aan de template maker of ie je wilt helpen met de codes goed maken, desnoods aan de mod maker.
[+]Terminal Design Community[+] [+]A Dutch Design Community[+]

Aeolus

Bericht door Aeolus » 27 mar 2003, 20:24

of je legt hier je problemen neer.... :wink:
-----------------------------------8<------(Hierlangs Afknippen)----------------------------------
Gebruik altijd de supporttemplate ! Deze is er niet voor niets !
! Geen support via pb, tenzij ik zelf anders aangeef !

gpxgpz

Bericht door gpxgpz » 27 mar 2003, 20:53

bij deze ...help...?

ik wil een style installeren maar ben bang dat ik het verziek..
space pilot 3k

Leipo
Contacteer:

Bericht door Leipo » 27 mar 2003, 22:15

Uploaden naar je map waar je templates instaan {forum}/templates/spacepilot
spacepilot hoeft niet zo te zijn maja ff voorbeeld..
Dan ga je naar je admin panel :arrow: styles managament :arrow: dan staat daar als het goed is style installen en daar staat dan space pilot bij..
Anders zal iemand me wel verbeteren :wink:
Dan kunnen de users de style kiezen..Je kan het ook in je confugiratie aan klikken zodat dit standaard is...
[+] Isento at DeviantArt

gpxgpz

Bericht door gpxgpz » 27 mar 2003, 22:27

helaas zo simpel is het niet jou manier werkt wel als je geen mods hebt.
ik heb een aantal mods geinstalleerd die wijzigingen in de style hebben gemaakt. die moet ik dus voor de nieuwe style ook doen, alleen het taal gedeelte en de layout van de styles zijn anders waardoor ook de php code anders is en ik niet weet waar ik dan de wijzigingen moet zetten.

Spikey

Bericht door Spikey » 27 mar 2003, 23:14

Ga gewoon beginnen en als je iets tegenkomt wat je niet kunt vinden of mee vastloopt, plaats het dan hier.

Geef zo precies mogelijk aan wat het is.

Als je niet meer weet welke mods/wijzigingen je geinstalleerd hebt dan kun je de originele subSilver bestanden vergelijken met die van jou.
gr. Spikey

Geen support via pb, email, msn, uw vragen worden niet beantwoord !

Gesloten