Installatie
Forumregels
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.

-
- Contacteer:
Installatie
Hallo, mijn vraag is deze ik heb phpBB gedownload en uitgepakt maar wat moet ik nu precies doen om het forum op mijn betaalde host te krijgen?
Ik heb mijn pagina met FP gemaakt en ik upload ook met FP (de server extensies staan aan) voor zover ik het begrepen heb moet ik dit programma met ws-ftp uploaden! ik heb op de server al een directory aangemaakt met de naaam phpBB maar verder dan dit kom ik ook niet zou iemand mij heel simpel kunnen uitleggen hoe ik het geheel op mijn server krijg?
Er staat op dit moment al een forum op mijn pagina en de link daarna toe wil ik dus later veranderen naar de phpBB directory of moet dat een complete url worden?
Alvast dank voor de eventueele hulp! ik ben bang dat ik alles wat nu op de server staat omzeep help als ik het niet goed doe! dus hulp is bij deze gewenst.
Ik heb mijn pagina met FP gemaakt en ik upload ook met FP (de server extensies staan aan) voor zover ik het begrepen heb moet ik dit programma met ws-ftp uploaden! ik heb op de server al een directory aangemaakt met de naaam phpBB maar verder dan dit kom ik ook niet zou iemand mij heel simpel kunnen uitleggen hoe ik het geheel op mijn server krijg?
Er staat op dit moment al een forum op mijn pagina en de link daarna toe wil ik dus later veranderen naar de phpBB directory of moet dat een complete url worden?
Alvast dank voor de eventueele hulp! ik ben bang dat ik alles wat nu op de server staat omzeep help als ik het niet goed doe! dus hulp is bij deze gewenst.
Heb je ws_ftp_le al gedwonload?
Zoja,
connectie maken met je server.
bestanden seleteren die je wil overzetten,
kopieeren naar server.
En dan in je browser http://www.mijndomein.nl/phpBB2/install.php
Zoja,
connectie maken met je server.
bestanden seleteren die je wil overzetten,
kopieeren naar server.
En dan in je browser http://www.mijndomein.nl/phpBB2/install.php
There are no stupid question's, just stupid people.
-
- Contacteer:
ok
ja maar hij kon geen connectie maken! en ik (beter laat dan nooit) kwam er achter dat mijn host geen php support! dus dan gaat het feest niet door mag ik aannemen?
-
- Contacteer:
Yep
Daar gaat het wel op uitdraaien maar dat gaat nog ff duren.
Thanks allen.....
Thanks allen.....
Re: Installatie
Purplegixxer schreef:Er staat op dit moment al een forum op mijn pagina
Zonder php, welk forum is dit.
gr. Spikey
Geen support via pb, email, msn, uw vragen worden niet beantwoord !
Geen support via pb, email, msn, uw vragen worden niet beantwoord !