Ja dat snap ik hehe, maar ik bedoelde eigenlijk alles in 1 keer..volgens mij is dit ook niet mogelijkrub1614 schreef:ja door alle tropics waar hij ingeschreven heeft te deleten of gewoon alle berichtjes te deleten.
En als het wel mogelijk zou zijn, dan zouden er erg vreemde onderwerpen ontstaan, omdat er dan mensen zijn die hebben geantwoord op een bericht dat niet meer bestaat.Stylo schreef:Ja dat snap ik hehe, maar ik bedoelde eigenlijk alles in 1 keer..volgens mij is dit ook niet mogelijkrub1614 schreef:ja door alle tropics waar hij ingeschreven heeft te deleten of gewoon alle berichtjes te deleten.
Krijg je wel een heel chaotisch board zenne...Streetracer54 schreef:Het zou wel handig zijn moest er een mod gemaakt kunnen worden waar je als je een user in het administratie paneel als je de user blokkeerd of verwijderd ook kan selecteren om alle posts van de user te verwijderen.
ja daar hebben jullie wel gelijk in. maja tis iig opgelost en als ie terug komt met zn eigen ip bel ik zn provider ffw0lfie.be schreef:Krijg je wel een heel chaotisch board zenne...Streetracer54 schreef:Het zou wel handig zijn moest er een mod gemaakt kunnen worden waar je als je een user in het administratie paneel als je de user blokkeerd of verwijderd ook kan selecteren om alle posts van de user te verwijderen.
spammen is officieel verboden, ik vind dat daar best wat meer tegen gedaan mag worden.Leipo schreef:hoezo bel je zijn provider dan...gewoon ip blokken
http://www.internetprivacy.nl/spam.html#10Leipo schreef:Ow ja sorry
Maar wat heb je aan zijn provider dan
dat hek al gedaanStreetracer54 schreef:Misschien kan dit ook een oplossing bieden: ban hem via e-mail adres en zorg ervoor dat leden via e-mail hun account moeten activeren.