Cel met gegevens gebruikers

Installatie lukt niet? Plotseling een foutmelding. Of weet je niet hoe iets werkt. Problemen met phpBB2 kun je in dit archief opzoeken.
Forumregels

Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
phpBB2.0.x
Gesloten
Born2Kill

Cel met gegevens gebruikers

Bericht door Born2Kill » 23 nov 2003, 14:43

Ik zit met een klein probleempje. Ik heb sinds kort de Aoelus template gedownload en geinstalleerd. Werkt goed, alleen er is iets wat ik eigelijk wil veranderen. De URL is: http://forum.defence-net.nl/phpBB2/viewtopic.php?t=3

Nu zie je aan de linkerkant een vakje met de Avatar, status, nickane e.d. Deze houd op een gegeven moment op, en de tekst loopt verder. Graag zou ik willen dat dit vak helemaal tot onbderaan doorloopt, zodat je een duidelijke scheiding hebt tussen dat van de de daarnaast staande tekst. Hoe en waar moet ik dit aanpassen?

Bvd,

Martijn

headout
Contacteer:

Bericht door headout » 23 nov 2003, 14:54

view_topic.tpl moet je daarvoor aanpassen.

Wist je trouwens dat er ook een mod bestaat om netjes je (huis)regels in je forum te ingrereren ipv deze op een aparte bladzijde te zetten? (vergelijkbaar aan de "faq" pagina)
http://phpbb3.nl Jouw gratis forumprovider!

Born2Kill

Bericht door Born2Kill » 23 nov 2003, 15:00

Heb m al gedownload ja, maar ben nog geen ster in mod's toevoegen, dus vandaar dat ik het even zo doe :lol:. Maar toch bedankt voor de tip headout, ik laat ff weten of het gelukt is.

METEEN AL EEN DIKKE EDIT: Ik zie echt zoveel dingen staan, net chinees, ik weet absoluut niet waar ik moet zoeken, en wat. Kan iemand me daar bij helpen?

headout
Contacteer:

Bericht door headout » 23 nov 2003, 15:54

Born2Kill schreef: METEEN AL EEN DIKKE EDIT: Ik zie echt zoveel dingen staan, net chinees, ik weet absoluut niet waar ik moet zoeken, en wat. Kan iemand me daar bij helpen?
Gaat het hier om de mod? Of om de wijzigingen in het tpl-bestand?
http://phpbb3.nl Jouw gratis forumprovider!

mosymuis
Contacteer:

Bericht door mosymuis » 23 nov 2003, 16:06

Waarschijnlijk heeft hij het over het HTML in viewtopic ja. ;)

Volgens mij heb ik 'm gevonden, zoek in view_topic.tpl naar:

Code: Selecteer alles

<!-- left row table end --></table><br /><br /></td>
en verwijder daar <br /><br />. Nu heb je ervoor gezorgd dat je bij kleine posts de grijze ruimte onder het Afbeelding-blokje kwijt bent.

Een paar regels daarboven tref je dit aan:

<td width="100%" align="left" valign="top" background="./templates/Aeolus/images/post_bg.gif"><table border="0" cellspacing="0" cellpadding="4">
voeg daar height="100%" toe aan de <table> tag. Dit zou ervoor moeten zorgen dat het postdetails vak uitrekt tot de volledige hoogte van de post ernaast. ;)

Born2Kill

Bericht door Born2Kill » 23 nov 2003, 17:54

Top jongens!! Helemaal te gek! Ik ga het meteen uitproberen!!

Uh, w8 ff, ik heb alleen het bestand viewtopic en niet view_topic is dat erg? Er staan nl. wel de dingen in die u beschrijft..

Luuk

Bericht door Luuk » 23 nov 2003, 18:41

nee, bij subSilver heet het view_topic, maar bij jouw template zal dat _ wel weggelaten zijn
Afbeelding

Born2Kill

Bericht door Born2Kill » 23 nov 2003, 18:58

Ok heb het ingevoerd, en upgeload maar hij doet het nog steeds niet. heb ik dit goed gedaan?
<td width="100%" height="100%" align="left" valign="top" background="{T_TEMPLATE_PATH}/images/post_bg.gif"><table border="0" cellspacing="0" cellpadding="4">
http://forum.defence-net.nl/phpBB2/viewtopic.php?t=4

Zie je, hij blijft nog steeds hetzelfde.. :cry:

Podium4

Bericht door Podium4 » 24 nov 2003, 08:46

vlakboven dat stukje staat dit:

<th class="thLeft" width="150" height="26" nowrap="nowrap">{L_AUTHOR}</th>
Maak er dit van...

<th class="thLeft" width="150" height="100%" nowrap="nowrap">{L_AUTHOR}</th>

Weet niet zeker... maar niet geschoten is altijd mis!!!
Alleen support via het forum, dus geen support via email, msn of pb.

Gesloten