hallo
ik heb onlangs een phpBB 2.0 forum aangemaakt op getphpBB maar dit geeft regelmatig problemen zoals ook weer vandaag het geval is..
forum :
http://www.getphpbb.com/phpbb/index.php ... minimotard
voorbeeld : Warning: mysql_connect() [function.mysql-connect]: Too many connections in /home/getphpbb/public_html/phpbb/config/multiforums.config.inc.php on line 10
Unable to connect to database on 'localhost' with user 'getphpbb_forum'
Please check your settings in multiforums.config.inc.php!
ben zelf een newbie op dit gebied en nu zit ik dus met wat vraagjes..
ik zou dit forum willen overzetten op een andere host maar aangezien ik geen offline versie heb van m'n forum ( op getphpbb kan je alles online aanmaken ) is mijn vraag : hoe ik dat kan doen?
alvast bedankt voor de moeite
Kevin
Mysql problemen
Forumregels
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.

Re: Mysql problemen
Dat kan niet, want je kan geen backups maken vanwege het multiforum systeem.
Zo te zien maak je gebruik van phpBB via een forumdienst; deze diensten ondersteunen vaak geen optie om in je database te kijken of een bestand aan te passen via FTP toegang. Hierdoor kunnen we je maar beperkt helpen. Zoek op de site van je forumdienst naar een support optie of overweeg naar een 'host' over te stappen en er zelf een phpBB forum te beginnen. Succes!
De foutmeldingen kan je ook niet oplossen, enige wat je kan doen is je hoster mailen.
Zo te zien maak je gebruik van phpBB via een forumdienst; deze diensten ondersteunen vaak geen optie om in je database te kijken of een bestand aan te passen via FTP toegang. Hierdoor kunnen we je maar beperkt helpen. Zoek op de site van je forumdienst naar een support optie of overweeg naar een 'host' over te stappen en er zelf een phpBB forum te beginnen. Succes!
De foutmeldingen kan je ook niet oplossen, enige wat je kan doen is je hoster mailen.
... Maar ik modereer (nog) niet.