Deze error

Installatie lukt niet? Plotseling een foutmelding. Of weet je niet hoe iets werkt. Problemen met phpBB2 kun je in dit archief opzoeken.
Forumregels

Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
phpBB2.0.x
Gesloten
Meneer Vos

Deze error

Bericht door Meneer Vos » 24 jun 2008, 18:07

Code: Selecteer alles

Warning: include() [function.include]: Unable to access ./../db/mysql4.php in /home/mircnl/domains/mircscripters.nl/public_html/teamforum/includes/db.php on line 35

Warning: include(./../db/mysql4.php) [function.include]: failed to open stream: No such file or directory in /home/mircnl/domains/mircscripters.nl/public_html/teamforum/includes/db.php on line 35

Warning: include() [function.include]: Failed opening './../db/mysql4.php' for inclusion (include_path='.:/usr/local/lib/php') in /home/mircnl/domains/mircscripters.nl/public_html/teamforum/includes/db.php on line 35

Fatal error: Class 'sql_db' not found in /home/mircnl/domains/mircscripters.nl/public_html/teamforum/includes/db.php on line 60
Dit kreeg ik, ik had gewoon van jullie site gedownload geupload naar de juiste map en toch werkt het niet... dit krijg ik na het invoeren van mijn installatiegegevens

BetaDevil

Re: Deze error

Bericht door BetaDevil » 24 jun 2008, 18:17

Volgens mij bestaat de map db/ niet meer dus die moet je even opnieuw uploaden ;)

Bee

Bericht door Bee » 24 jun 2008, 18:18

Heb je echt alles geuploaded? Bestand zou er gewoon moeten zijn.
... Maar ik modereer (nog) niet.

Meneer Vos

Bericht door Meneer Vos » 24 jun 2008, 18:28

FTP connectie was onderbroken tijdens het uploaden van dat bestand. Doordat hij automatisch terug connect had ik dit niet door.

Sorry voor het ongemak

Meneer Vos

Bericht door Meneer Vos » 24 jun 2008, 18:33

Maar nu krijg ik deze:

Code: Selecteer alles

Warning: ftp_put() [function.ftp-put]: SAFE MODE Restriction in effect. The script whose uid is 1011 is not allowed to access /tmp/cfgkDKRjl owned by uid 1000 in /home/mircnl/domains/mircscripters.nl/public_html/teamforum/install/install.php on line 586

Warning: ftp_put(/tmp/cfgkDKRjl) [function.ftp-put]: failed to open stream: Operation now in progress in /home/mircnl/domains/mircscripters.nl/public_html/teamforum/install/install.php on line 586

Warning: unlink() [function.unlink]: SAFE MODE Restriction in effect. The script whose uid is 1011 is not allowed to access /tmp/cfgkDKRjl owned by uid 1000 in /home/mircnl/domains/mircscripters.nl/public_html/teamforum/install/install.php on line 590
Alles was geïnstalleerd maar het fpt bestand was niet beschrijfbaar dus drukte ik op ftp-en naar, gegevens ingevuld en dan zei ie dat men installatie klaar was. Toch krijg ik nog steeds de installatie procedure als ik naar de url ga + deze melding

Paul
Beheerder
Beheerder
Contacteer:

Bericht door Paul » 24 jun 2008, 18:37

Je moet je config.php te download vragen daar, en die naar je root van je ftp uploaden :).
Laatst gewijzigd door Derky op 24 jun 2008, 20:25, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Verplaatst van 2.0 Discussie

Meneer Vos

Bericht door Meneer Vos » 24 jun 2008, 21:56

Het is gelukt! Bedankt allemaal!

Gesloten