kan iemand me helpen ?

Installatie lukt niet? Plotseling een foutmelding. Of weet je niet hoe iets werkt. Problemen met phpBB2 kun je in dit archief opzoeken.
Forumregels

Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
phpBB2.0.x
Gesloten
suskewiet

kan iemand me helpen ?

Bericht door suskewiet » 22 apr 2008, 11:46

Beste mensen kunnen jullie me eventueel helpen, van bij de opstart van ons forum nhebben we verschillende gebreken vastgesteld in het gratis aangeboden forum van streekhosting.

In het berichtenvenster is geen tag [hide] voorzien en die hebben we absoluut nodig. Hoe kunnen wij dat er eventueel toch nog inkrijgen?

In het beheerspaneel is bijvoorbeeld geen mogelijkheid om bij gebruikersbeheer een kleur toe te kennen volgens rank van de gebruiker. Ook is het niet mogelijk om een minimum van posts in te stellen voor de ranking van de gebruikers.

Het zijn misschien banaliteiten maar onze vraag aan streekhosting heeft nog altijd geen oplossing gegeven, kunnen wij dit zelf oplossen of niet ? Ik beschik nog niet over een ftp configuratie voor dit forum.

Met dank voor eventuele hulp.

marian0810
Contacteer:

Re: kan iemand me helpen ?

Bericht door marian0810 » 22 apr 2008, 12:00

Nee helaas, zonder ftp toegang kun je zelf helemaal niks veranderen en ben je afhankelijk van wat zij voor je doen.

Gesloten