Opgepast met Advanced BBCode Box v5.1.0

Installatie lukt niet? Plotseling een foutmelding. Of weet je niet hoe iets werkt. Problemen met phpBB2 kun je in dit archief opzoeken.
Forumregels

Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
phpBB2.0.x
Gesloten
danny1969
Contacteer:

Opgepast met Advanced BBCode Box v5.1.0

Bericht door danny1969 » 13 mar 2008, 08:37

• Adres van je forum: http://www.gymnasticsforum.be
    Event. modificaties op je forum:
    Wanneer ontstond het probleem?pas ontdekt
    phpBB versie: 2.0.23

Heb je onlangs iets veranderd aan je forum?neen
    Wat is het probleem?
Ik kreeg net de melding dat 1 van mijn onderwerpen rechtstreeks linkt naar een andere site. Dit moet geplaatst zijn door een gebruiker en is niet echt leuk voor mij en mijn gebruikers. Ik weet niet hoe of waar ik dit kan oplossen en uitzoeken van wie de post komt. Kan iemand me dringend helpen met wat ik zou moeten doen?

De link is http://www.gymnasticsforum.be/forum/vie ... php?t=1454

Het onderwerp staat bij "Foto's dans en demo" ik plaats dit voorlopig zichtbaar voor iedereen zodat jullie even kunnen kijken.

Alvast bedankt voor de komende hulp.

..
Laatst gewijzigd door danny1969 op 14 mar 2008, 10:35, 1 keer totaal gewijzigd.

danny1969
Contacteer:

Re: Dringend (iemand gebruikt een onderwerp als link zijn site)

Bericht door danny1969 » 13 mar 2008, 13:28

Sorry voor de bump

Gewoon even melden dat ik door de hint van Dark Inca het heb kunnen oplossen. Het lag aan de iframe die in de Advanced BBCode Box v5.1.0 zit. Dus mochten er nog gebruikers zijn die deze hebben op hun forum, pas op want ook jullie kunnen dit voor hebben.

Wat ik gedaan heb is in "bbcode.tpl" de iframe verwijderd. Het kan nog steeds geplaatst worden maar wordt niet meer zichtbaar in het bericht. En raakt dus ook niet meer aktief :D

Thnx Dark Inca, en eventueel andere gebruikers die hier over aan het nadenken waren.

groetjes, Danny ;)

Gesloten