Links naar niet bestaande pagina's

Installatie lukt niet? Plotseling een foutmelding. Of weet je niet hoe iets werkt. Problemen met phpBB2 kun je in dit archief opzoeken.
Forumregels

Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
phpBB2.0.x
Gesloten
roblom
Contacteer:

Links naar niet bestaande pagina's

Bericht door roblom » 25 feb 2008, 20:51

• Adres van je forum: http://www.forum.decrxgarage.n
    Event. modificaties op je forum:
    Wanneer ontstond het probleem?
    Gister, eigenlijk plotseling. Moderaters hebben geen bijzondere acties uitgevoerd en ik uiteraard ook niet.
    phpBB versie: 2.0.21
    Heb je onlangs iets veranderd aan je forum?
    Nee
    Wat is het probleem?
Een aantal grote topics (+80 pagina's) hebben plotseling een aantal lege pagina's. Bijvoorbeeld dit topicvolgens de pagina nummering heeft dit topic (op dit moment) 86 pagina's, echter staat het laatste bericht op pagina 83, pagina 84 geeft de melding Er staan geen berichten in dit onderwerp.
Ik heb geen idee waardoor dit komt, en naar mijn idee zijn er geen berichten verdwenen.
Heb al geprobeert om het aantal berichten per pagina te verlagen om zo het aantal pagina's te doen oplopen. Dit gebeurt ook maar dan blijven de laatste pagina's onbestaande.
Het lijkt erop dat er een rebuild nodig is (al weet ik dus niet de oorzaak hiervan), maar weet niet of dit mogelijk is.

roblom
Contacteer:

Re: Links naar niet bestaande pagina's

Bericht door roblom » 26 feb 2008, 19:14

Ben weer iets verder. Ben er achter gekomen dat er een account en AL zijn berichten zijn gewist :!:

Vraag 1 is of iemand enig idee heeft hoe dit mogelijk is. En vraag twee is of iemand weet of het mogelijk is om deze weer terug te plaatsen (ik heb een DB backup).

roblom
Contacteer:

Re: Links naar niet bestaande pagina's

Bericht door roblom » 26 feb 2008, 20:49

Heb zelf net wat ziten stoeien in de database en volgens mij staan nu alle berichten weer op zijn plaats.

Maar toch bedankt :D

Gesloten