Installatie lukt niet? Plotseling een foutmelding. Of weet je niet hoe iets werkt. Problemen met phpBB2 kun je in dit archief opzoeken.
Forumregels
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
-
Bld-
Bericht
door Bld- » 06 nov 2003, 16:34
Ik heb een nieuwe host en wil mun db-backup op die nieuwe host zetten. Ik heb al gezocht hier op forum en de tut gedaan (verhuizing forum), maar dat is niet gelukt. Ik doe het met PHPmyadmin, en krijg steeds de error : Geen SQL query!
iemand die me kan helpen?
Bld-

-
Leipo
-
Contacteer:
Bericht
door Leipo » 06 nov 2003, 16:35
Maak je de back-up in admin panel?
-
Bld-
Bericht
door Bld- » 06 nov 2003, 16:36
ik maak um gewoon ook via de phpmyadmin panel ja..
-
Duvelske
-
Contacteer:
Bericht
door Duvelske » 06 nov 2003, 16:41
Kan je die back up anders ffkes sturen. Naar me? Ik bekijk hem wel ffkes. Zal wel een initialisatie error zijn.
-
Bld-
Bericht
door Bld- » 06 nov 2003, 16:42
euh das 2.1 mb

zeg anders ff wat ik moet doen..
-
Leipo
-
Contacteer:
Bericht
door Leipo » 06 nov 2003, 16:46
Richard, denk je nou echt dat iemand zo DOM is dat jij al leden hebt en een forum!
@-Bld: Wat word de extensie en heb je ook al geprobeerd stukje voor stukje met de hand te doen?
-
Bld-
Bericht
door Bld- » 06 nov 2003, 16:48
Leipo schreef:Richard, denk je nou echt dat iemand zo DOM is dat jij al leden hebt en een forum!
@-Bld: Wat word de extensie en heb je ook al geprobeerd stukje voor stukje met de hand te doen?
stuk voor stuk al geprobeerd ja...extensies is gewoon sql he
-
Leipo
-
Contacteer:
Bericht
door Leipo » 06 nov 2003, 16:48
Hmm, zit er verschil in de versie?
-
Duvelske
-
Contacteer:
Bericht
door Duvelske » 06 nov 2003, 16:50
Leipo schreef:Richard, denk je nou echt dat iemand zo DOM is dat jij al leden hebt en een forum!
Mag ik vragen waar deze bullshit op slaat? Want het kan zijn dat hij niet goed is opgeslagen. Of dat hij iets heeft aangepast aan de database alters. Open het bestand maar in wordpad ofzow, ga dan maar elke rij af ok ? Veel plezier leipo! Ik ga nou maar werken en help jij hem dan maar omdat je het zo goed weet.
-
Bld-
Bericht
door Bld- » 06 nov 2003, 16:51
hm, tis van lycos naar phpMyAdmin 2.3.2 | MySQL 3.23.56
-
Leipo
-
Contacteer:
Bericht
door Leipo » 06 nov 2003, 17:51
Richard schreef:Leipo schreef:Richard, denk je nou echt dat iemand zo DOM is dat jij al leden hebt en een forum!
Mag ik vragen waar deze bullshit op slaat? Want het kan zijn dat hij niet goed is opgeslagen. Of dat hij iets heeft aangepast aan de database alters. Open het bestand maar in wordpad ofzow, ga dan maar elke rij af ok ? Veel plezier leipo! Ik ga nou maar werken en help jij hem dan maar omdat je het zo goed weet.
Gewoon net zoals ik het zeg, slimhoofd.
Ik ken je al wat langer van vandaag, je gaat hiero die SQL van hem vragen en dan snel de forum's veranderen zodat je al leden hebt.
-
SPyKoN
-
Contacteer:
Bericht
door SPyKoN » 06 nov 2003, 19:09
Leipo schreef:Richard schreef:Leipo schreef:Richard, denk je nou echt dat iemand zo DOM is dat jij al leden hebt en een forum!
Ik ken je al wat langer van vandaag, je gaat hiero die SQL van hem vragen en dan snel de forum's veranderen zodat je al leden hebt.
omg was dat voor een klein kind

-
Mark
Bericht
door Mark » 07 nov 2003, 05:57
volgens mij heeft richard ook de copyrigth weg gehaald
-
Bld-
Bericht
door Bld- » 07 nov 2003, 10:39
naja, tis me al gelukt...kheb iemand anders gevraagd, die heeft het geupload, en de sql verbeterd...bedankt voor de hulp

-
Duvelske
-
Contacteer:
Bericht
door Duvelske » 07 nov 2003, 15:53
Leipo schreef:Richard schreef:Leipo schreef:Richard, denk je nou echt dat iemand zo DOM is dat jij al leden hebt en een forum!
Dat IS BULLSHIT!!!!!!! Dat jij dat doet kan ik nix aan doen he!!!!!! Je nick past wel bij je ja LEIPO
-
SPyKoN
-
Contacteer:
Bericht
door SPyKoN » 07 nov 2003, 16:27
Richard schreef:Leipo schreef:Richard schreef:
Dat IS BULLSHIT!!!!!!! Dat jij dat doet kan ik nix aan doen he!!!!!! Je nick past wel bij je ja LEIPO
Ik weet haast zeker dat je een kind van rond de 12 jaar bent, want dat valt enorm af te leiden uit je reacties

. Zoniet ben je wel heel kinderachtig bezig. Probeer je dan toch te beheersen
Btw, Mark zou die avatar niet iets dunner kunnen