Omdat ik het niet zo goed kan uitleggen, laat ik een voorbeeld zien.
Zie dit probleempje heb ik, normaal moet hier een foutmelding komen, en die komt ook maar die is in dezelfde kleur dan de achtergrond zodus onzichtbaar
Normaal moet dit er dus staan.
Weet iemand hoe ik dit terug in orde kan brengen ?
Achterhaal eerst de kleur waar die tekst zou op moeten verschijnen (achtergrond van die table). Zoek die kleur dan in je .css file van je template en zoek er dan naar. Maar ik denk dat je het dan meermaals zal vinden. Dan test je het eerst ff door ze allemaal te veranderen naar bijvoorbeeld #00000. Zo kun je dat achterhalen waar je het moet veranderen
Oh, dan moet ik ff kijken want als je de kleur verandert verandert ALLES mee..
Dan is het Font 1 volgens mij.. maar ik zal ff zoeken in welk filetje die achtergrond aanpasbaar is..
Leipo schreef:Oh, dan moet ik ff kijken want als je de kleur verandert verandert ALLES mee..
Dan is het Font 1 volgens mij.. maar ik zal ff zoeken in welk filetje die achtergrond aanpasbaar is..
Jah dat is denk ik het probleem. Mmm dan zal je ergens in de template moeten snuffelen
ik had al zo'n vermoeden dat het daar aan zou liggen, maar die kleur stond er ook zoveel. Maar het is ondertussen opgelost hoor , ben heel het rijtje afgegaan en uiteindelijk gevonden 8)
Marina schreef:ik had al zo'n vermoeden dat het daar aan zou liggen, maar die kleur stond er ook zoveel. Maar het is ondertussen opgelost hoor , ben heel het rijtje afgegaan en uiteindelijk gevonden 8)