Installatie lukt niet? Plotseling een foutmelding. Of weet je niet hoe iets werkt. Problemen met phpBB2 kun je in dit archief opzoeken.
Forumregels
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
-
flappie11
-
Contacteer:
Bericht
door flappie11 » 16 okt 2007, 20:57
- Adres van je forum: http://www.regioforum.com
Event. modificaties op je forum:diverse
Wanneer ontstond het probleem?toen ik het forum over gooide op een nieuwe server
phpBB versie: 2.0.22
Heb je onlangs iets verandert aan je forum?nee alleen op een nieuwe server gezet
Wat is het probleem?
alles werkte op mijn vorige server nu heb ik een nieuwe server en nu werkt de nieuwste gebruiker niet meer onder aan het forum nieuwste geregistreerde gebruiker wat zou hiervan het probleem zijn ik namelijk nog een forum op de zelfde server staan en daarbij werkt het wel
iemand tips
met vriendelijke groet
leon
..
-
Salomon
Bericht
door Salomon » 17 okt 2007, 06:58
Is de stijl wel goed? Is dit dezelfde stijl als die je voor de overzet had? Zet de stijl eens in jouw profiel op subsilver, heb je daar ook het probleem? Ja -> Het zit in een PHP bestand, nee -> Het ligt aan de stijl.
-
flappie11
-
Contacteer:
Bericht
door flappie11 » 17 okt 2007, 15:38
Salomon schreef:Is de stijl wel goed? Is dit dezelfde stijl als die je voor de overzet had? Zet de stijl eens in jouw profiel op subsilver, heb je daar ook het probleem? Ja -> Het zit in een PHP bestand, nee -> Het ligt aan de stijl.
ja ik had deze stijl ook op de vorige server nergens geen problemen mee alles werkte toen.
alleen op de nieuwe server werkt hij niet .
wie kan mij vertellen in welk script ik dit moet zoeken dan.
groet leon
-
Salomon
Bericht
door Salomon » 17 okt 2007, 18:35
Zet de stijl eens in jouw profiel op subsilver, heb je daar ook het probleem? Ja -> Het zit in een PHP bestand, nee -> Het ligt aan de stijl.