- Adres van je forum: http://forum.nederlandmetro.nl
Event. modificaties op je forum:
Wanneer ontstond het probleem? Rond 21:45
phpBB versie: 2.0.22
Heb je onlangs iets veranderd aan je forum? Alleen wat plaatjes - niks ingrijpends
Wat is het probleem?
Wel gepost, maar 0 berichten?
Forumregels
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.

Wel gepost, maar 0 berichten?
Re: Wel gepost, maar 0 berichten?
Is dit soms phpBBXS?
Niet dat ik weet - hoe zou ik dat snel kunnen zien?
Waar heb je het forum gedownload?
(het is alweer een half jaar terug) - volgens mij via deze site! De afwijkende layout heeft te maken met een aparte skin die ik gedownload heb.
Overigens: het probleem is nu 'opgelost' - ik heb in de database zijn postcount veranderd. Lijkt me echter niet de bedoeling...
Overigens: het probleem is nu 'opgelost' - ik heb in de database zijn postcount veranderd. Lijkt me echter niet de bedoeling...

Heb je ooit mods geinstalleerd? 

Het is geen phpBBXS anders had dat wel in de footer gestaan van het SS. Ik zou het volgende proberen :
- maak een backup van je forum (enkel de database) en ga vervolgens naar je ACP dan forum management. dan ga je elk forum "Hersync".
als dat niet lukt proberen we wel iets anders. Maak zeker wel een backupt ^_^ Manueel aanpassen is wel leuk voor 2 posts maar ga maar eens 4756 berichten tellen
- maak een backup van je forum (enkel de database) en ga vervolgens naar je ACP dan forum management. dan ga je elk forum "Hersync".
als dat niet lukt proberen we wel iets anders. Maak zeker wel een backupt ^_^ Manueel aanpassen is wel leuk voor 2 posts maar ga maar eens 4756 berichten tellen