Installatie lukt niet
Forumregels
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.

-
- Contacteer:
Installatie lukt niet
Ik vul alle gegevens in en dan zegt hij dat config file niet is geupload, ik heb hem meerdere mallen opnieuw geupload en 'overwrite' gedaan maar hij doet het niet 

• JochemOnline.nl •
Re: Installatie lukt niet
Kan hij de config.php wel beschrijven?
-
- Contacteer:
Geen idee hoe dat allemaal werkt.
Enige dat ik weet is dat ik hem 3 x opnieuw heb geupload van 2.0.22 en heb 'overwrite' maar hij blijft zeggen dat hij er niet in staat./ en dan kan ik kiezen tussen downloaden en zelf uploaden of FTP gegevens invoeren enzo. Beide helpt niet
Enige dat ik weet is dat ik hem 3 x opnieuw heb geupload van 2.0.22 en heb 'overwrite' maar hij blijft zeggen dat hij er niet in staat./ en dan kan ik kiezen tussen downloaden en zelf uploaden of FTP gegevens invoeren enzo. Beide helpt niet

• JochemOnline.nl •
CHMOD je config.php eens naar 777 en probeer het opnieuw. Als het dan niet werkt is er structureel iets mis...RedH' schreef:Geen idee hoe dat allemaal werkt.

-
- Contacteer:
Ja zal ik proberen. maar dan zal de fout niet bij mij liggen neem ik aan
?!

• JochemOnline.nl •
Als je config.php geCHMOD hebt naar 777 en de installatie (want het gaat toch over een installatie?RedH' schreef:Ja zal ik proberen. maar dan zal de fout niet bij mij liggen neem ik aan?!

-
- Contacteer:
Oke. ik zal hem als ik thuis ben opnieuw uploaden (nu 2 mediatgeek uren op school om niks te doen omdat we al zoveel huiswerk uren hebben (A)) en dan zal ik heb uploaden > CHMODDEN naar 777 en dan installatie doen en kijken of het helpt 

• JochemOnline.nl •
Succes ermee en ik hoor het wel! 

-
- Contacteer:
maar ik kan me herinneren dat dit normaal niet nodig is: Config.php CHMODDEN of ligt dat aan mij?

• JochemOnline.nl •
Jawel, of je moet hem handmatig uploaden, ná de download-mogelijkheid die de installatie je bied.RedH' schreef:maar ik kan me herinneren dat dit normaal niet nodig is: Config.php CHMODDEN of ligt dat aan mij?![]()
-
- Contacteer:
Oke. naja heb m op 777 Gezet en de installatie is succesvol voltooid 

• JochemOnline.nl •
Mooi zo, opgelost!RedH' schreef:Oke. naja heb m op 777 Gezet en de installatie is succesvol voltooid