Pruning ongedaan maken????

Installatie lukt niet? Plotseling een foutmelding. Of weet je niet hoe iets werkt. Problemen met phpBB2 kun je in dit archief opzoeken.
Forumregels

Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
phpBB2.0.x
Gesloten
Jasperc

Pruning ongedaan maken????

Bericht door Jasperc » 17 jun 2003, 09:28

Hallo...

Ik heb een beetje een probleem, ik beheer het "GTM stoners forum" Het werd een beetje een rommeltje daarom dacht ik, ik schakel Pruning in voor alle forums. Ik dacht dat dan de oude forums in een archief werden geplaatst ofzoiets... maar tot mijn grote schrik werden ze gewist...

het is wel zo dat het formaat van mijn database niet was veranderd dus ik vermoed dat alles nog wel in de DB staat, is er ook een manier om deze berichten terug te halen? En is er misschien een mod die oude berichten in een archief plaatst of lockt ofzo?

Greetz JC

LadyBug
Contacteer:

Bericht door LadyBug » 17 jun 2003, 10:27

Dan zou je al een "onzichtbaar" forum moeten aanmaken, en dan is er wel een mod die ze daarin zet geloof ik, die heb ik ergens gezien.
Maar dan moet je even zoeken op PhpBB Hacks.

En wat je db betreft ga ff kijken zou ik zeggen, ik neem aan dat je phpmyadmin hebt. klik op topics, en dan browse en kijk of je ze kan vinden.

Impressive
Contacteer:

Re:

Bericht door Impressive » 07 aug 2007, 00:27

Sorry om dit topic weer omhoog te schoppen, maar ik heb hier nog een vraag over.

Ik heb dus ook pruning gebruikt terwijl dit NIET de bedoeling was, ik weet het STOM STOM maar helaas het is gebeurd :(

Nu mijn vraag, is het mogelijk om geprunede berichten terug te halen/zetten in de DB?

Ik heb dus een back up van VOOR de pruning en eentje van NA de pruning, kan ik deze op de 1 of andere manier combineren? :roll:

Bij voorbaat dank.

Gr Roel.

Stef

Re: Pruning ongedaan maken????

Bericht door Stef » 07 aug 2007, 08:48

Combineren is lastig en een hoop werk, alles heeft met id's te maken.. dus dan moet je bij elke tabel uitzoeken waar je gebleven bent en dan hopen dat hij het allemaal maar pakt.

Begin in ieder geval eerste met de oude back-up terug te plaatsen en vervolgens zou je even kunnen kijken om vanaf de oude back-up kijken wat je mist.

Impressive
Contacteer:

Re: Pruning ongedaan maken????

Bericht door Impressive » 07 aug 2007, 12:49

Bedankt Stef, het gaat om meer dan 1000 berichten/posts die na de pruning/oude backup geplaatst zijn dus dat wordt idd een giga werk.

Ik zal er eens induiken en dan zolang het board maar dichtgooien.

Roel.

Gesloten