Foutmelding

Installatie lukt niet? Plotseling een foutmelding. Of weet je niet hoe iets werkt. Problemen met phpBB2 kun je in dit archief opzoeken.
Forumregels

Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
phpBB2.0.x
Gesloten
Wolffie

Foutmelding

Bericht door Wolffie » 18 jul 2007, 18:57

• Adres van je forum: http://rsnl.eu
    Event. modificaties op je forum:

Wanneer ontstond het probleem?
    Vandaag, ca 6 uur
    phpBB versie: 2.0.22

Heb je onlangs iets verandert aan je forum?
    Nee
    Wat is het probleem?
Ik krijg de foutmelding:

Code: Selecteer alles

Could not insert new word matches

DEBUG MODE

INSERT INTO rs_search_wordmatch (post_id, word_id, title_match) SELECT 551605, word_id, 0 FROM rs_search_wordlist WHERE word_text IN ('blaaaaaaaaaaaaaaat')

Line : 251
File : functions_search.php
Wanneer men een bericht wilt posten. Het bericht komt er uiteindelijk wel te staan, alleen het forum index geeft deze niet weer en men ziet ook niet het bericht: 'Bericht is geplaatst'. Dit gaat over het posten van zowel een reactie, als het aanmaken van een topic.

Als iemand mij zou kunnen helpen ben ik deze persoon zeer dankbaar. De forumhost kan ik geen contact mee krijgen, de technicus van het forum is op vakantie. Één van de oudere admins zie je heel zelden, en zie deze helaas niet meer online. Maar we zijn een drukbezocht forum, en een paar weken zonder is moeilijk.

Mvg,
Wolffie

Stef

Re: Foutmelding

Bericht door Stef » 22 jul 2007, 18:19

Als je toegang hebt, probeer de tabel te repareren via phpMyAdminen dan waarschijnlijk dit, lees het bericht goed door en kijk of het op jou van toepassing is.

brandsrus
Contacteer:

Re: Foutmelding

Bericht door brandsrus » 02 aug 2007, 16:04

Stef schreef:Als je toegang hebt, probeer de tabel te repareren via phpMyAdminen dan waarschijnlijk dit, lees het bericht goed door en kijk of het op jou van toepassing is.
Dat antwoord klopt niet. Het is geen databasefout :evil:

De onderwerpstarter moet de *spam* lezen waarin een fix staat hoe je het probleem kunt verhelpen!
Laatst gewijzigd door Stef op 04 aug 2007, 16:28, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Spam weggeknipt, help goed of niet hè Marten.

Gesloten