- Wat is het probleem?
Ik zie dit:
Warning: main(/phpbb2/) [function.main]: failed to open stream: No such file or directory in /mnt/web3/10/03/51540303/htdocs/phpbb2.php on line 4
Warning: main() [function.include]: Failed opening '/phpbb2/' for inclusion (include_path='.:/opt/RZphp4/includes') in /mnt/web3/10/03/51540303/htdocs/phpbb2.php on line 4
Wanneer ontstond het probleem?
Bij het proberen te includen van mijn forum dmv <?php include("/phpbb2/");
Adres van je forum: http://www.112lesidee.nl/index.php?p=phpbb2
Huidige stijl: Xandred
phpBB versie: 2.0.22?
Includen van phpbb gaat mis
Forumregels
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.

Includen van phpbb gaat mis
Re: Includen van phpbb gaat mis
Die eerste / veroorzaakt de fout waarschijnlijk (en/of het feit dat je geen bestandsnaam opgeeft maar een mapnaam), maar je kan ook niet eenvoudigweg een compleet forum in je site gooien door het te includen().
Nu heb ik:
<?php include("phpbb2/index.php"); ?>
Maar nu krijg ik weer een hele rits:
Warning: main(./extension.inc) [function.main]: failed to open stream: No such file or directory in /mnt/web3/10/03/51540303/htdocs/phpbb2/index.php on line 25
Warning: main() [function.include]: Failed opening './extension.inc' for inclusion (include_path='.:/opt/RZphp4/includes') in /mnt/web3/10/03/51540303/htdocs/phpbb2/index.php on line 25
Warning: main(./common.php) [function.main]: failed to open stream: No such file or directory in /mnt/web3/10/03/51540303/htdocs/phpbb2/index.php on line 26
Warning: main() [function.include]: Failed opening './common.php' for inclusion (include_path='.:/opt/RZphp4/includes') in /mnt/web3/10/03/51540303/htdocs/phpbb2/index.php on line 26
Warning: message_die(./language/lang_english/lang_main.php) [function.message-die]: failed to open stream: No such file or directory in /mnt/web3/10/03/51540303/htdocs/phpbb2/includes/functions.php on line 828
Warning: message_die() [function.include]: Failed opening './language/lang_english/lang_main.php' for inclusion (include_path='.:/opt/RZphp4/includes') in /mnt/web3/10/03/51540303/htdocs/phpbb2/includes/functions.php on line 828
phpBB : Fatale fout
Could not locate valid language pack
Maar zoals ik het van jouw begrijp komt dit doordat dit dus helemaal niet mogelijk is?
<?php include("phpbb2/index.php"); ?>
Maar nu krijg ik weer een hele rits:
Warning: main(./extension.inc) [function.main]: failed to open stream: No such file or directory in /mnt/web3/10/03/51540303/htdocs/phpbb2/index.php on line 25
Warning: main() [function.include]: Failed opening './extension.inc' for inclusion (include_path='.:/opt/RZphp4/includes') in /mnt/web3/10/03/51540303/htdocs/phpbb2/index.php on line 25
Warning: main(./common.php) [function.main]: failed to open stream: No such file or directory in /mnt/web3/10/03/51540303/htdocs/phpbb2/index.php on line 26
Warning: main() [function.include]: Failed opening './common.php' for inclusion (include_path='.:/opt/RZphp4/includes') in /mnt/web3/10/03/51540303/htdocs/phpbb2/index.php on line 26
Warning: message_die(./language/lang_english/lang_main.php) [function.message-die]: failed to open stream: No such file or directory in /mnt/web3/10/03/51540303/htdocs/phpbb2/includes/functions.php on line 828
Warning: message_die() [function.include]: Failed opening './language/lang_english/lang_main.php' for inclusion (include_path='.:/opt/RZphp4/includes') in /mnt/web3/10/03/51540303/htdocs/phpbb2/includes/functions.php on line 828
phpBB : Fatale fout
Could not locate valid language pack
Maar zoals ik het van jouw begrijp komt dit doordat dit dus helemaal niet mogelijk is?
Ook dit heb ik er uit door
$phpbb_root_path = '';
Dat te doen ipv:
$phpbb_root_path = './';
Maar nu kom ik uit op:
Fatal error: Cannot redeclare class template in /mnt/web3/10/03/51540303/htdocs/phpbb2/includes/template.php on line 73
Maar dít is dus omdat het niet kan of?
$phpbb_root_path = '';
Dat te doen ipv:
$phpbb_root_path = './';
Maar nu kom ik uit op:
Fatal error: Cannot redeclare class template in /mnt/web3/10/03/51540303/htdocs/phpbb2/includes/template.php on line 73
Maar dít is dus omdat het niet kan of?
Klopt. De enige manier om phpBB te include()en is door zoals hier je site eromheen te bouwen. Een iframe is een andere mogelijkheid maar een sterke afrader. Het eenvoudigste is natuurlijk je forum in de stijl van je site te maken, of zelfs een header/footer te laten delen met de site.
Ja, het laten delen van de header zou ik dolgraag doen dus dat de site opent onder de originele header maar ik krijg het niet voor elkaar....