Installatie lukt niet? Plotseling een foutmelding. Of weet je niet hoe iets werkt. Problemen met phpBB2 kun je in dit archief opzoeken.
Forumregels
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
-
marian0810
-
Contacteer:
Bericht
door marian0810 » 15 jun 2007, 10:47
- Wat is het probleem? Zie vraag hieronder
Wanneer ontstond het probleem? was er altijd al
Adres van je forum: http://www.atkinsforum.info/forum
Modifications op je forum:heel veel, niks relevant
Huidige stijl:subsilver
phpBB versie: 2.0.22
Ik kreeg deze vraag van een van de leden:
Als ik de zoek functie gebruik, dan krijg je een rijtje mogelijkheden.
Je gaat de eerste bekijken, en als je dan terug wilt met backspace, krijg je 'pagina verlopen' . Maw, je kan niet terug de lijst. En das lastig.....
Eerlijk gezegd vind ik dat zelf ook wezenloos irritant, is er wat aan te doen?
-
Johan
Bericht
door Johan » 15 jun 2007, 10:49
marian0810 schreef:- Wat is het probleem? Zie vraag hieronder
Wanneer ontstond het probleem? was er altijd al
Adres van je forum: http://www.atkinsforum.info/forum
Modifications op je forum:heel veel, niks relevant
Huidige stijl:subsilver
phpBB versie: 2.0.22
Ik kreeg deze vraag van een van de leden:
Als ik de zoek functie gebruik, dan krijg je een rijtje mogelijkheden.
Je gaat de eerste bekijken, en als je dan terug wilt met backspace, krijg je 'pagina verlopen' . Maw, je kan niet terug de lijst. En das lastig.....
Eerlijk gezegd vind ik dat zelf ook wezenloos irritant, is er wat aan te doen?
Volgens mij niet nee,
De zoekopdracht wordt volgens mij niet onthouden en zo wel wil hij toch dat je opnieuw zoekt omdat er misschien nieuwe pagina's over dat onderwerp bij zijn gekomen.. misschien is er wel een mod voor
Voormalig Support Teamlid
-
ElbertF
-
Contacteer:
Bericht
door ElbertF » 15 jun 2007, 11:06
Dat is een eigenaardigheid van Internet Explorer, met FireFox heb je dat probleem niet.
Het gaat erom dat bij het terugkeren de informatie van een formulier (de zoekopdracht) nog een keer verstuurt wordt. Dat is in dit geval helemaal niet erg, maar is handig om te voorkomen dat je per ongeluk twee keer hetzelfde bericht plaatst. FireFox vraagt dan of je de informatie nog een keer wil versturen waarop je "ja" kan antwoorden. Internet Explorer biedt je geen keuze.
Met phpBB 3.0 doet dit probleem zich trouwens niet voor, omdat de informatie via de URL wordt verzonden (GET inplaats van POST). Wellicht is er een mod die dit voor 2.0 doet.
-
Johan
Bericht
door Johan » 15 jun 2007, 11:07
ElbertF schreef:Dat is een eigenaardigheid van Internet Explorer, met FireFox heb je dat probleem niet.
Het gaat erom dat bij het terugkeren de informatie van een formulier (de zoekopdracht) nog een keer verstuurt wordt. Dat is in dit geval helemaal niet erg, maar is handig om te voorkomen dat je per ongeluk twee keer hetzelfde bericht plaatst. FireFox vraagt dan of je de informatie nog een keer wil versturen waarop je "ja" kan antwoorden. Internet Explorer biedt je geen keuze.
Met phpBB 3.0 doet dit probleem zich trouwens niet voor, omdat de informatie via de URL wordt verzonden (GET inplaats van POST). Wellicht is er een mod die dit voor 2.0 doet.
Aha, ik gebruik IE7.. die gebruiker dus waarschijnlijk ook..
Je kan hem aanraden FF te downloaden, er is geen andere oplossing!
-
Johan
Bericht
door Johan » 15 jun 2007, 13:22
Salomon schreef:Jawel, F5!
Oehh.. het verlossende antwoord van Salomon!
Ik ga t ff testen in ander tabblad.. Kuch, hij werkt ook zonder F5..... OJA: niet in phpBB2 hea?