foto's

Installatie lukt niet? Plotseling een foutmelding. Of weet je niet hoe iets werkt. Problemen met phpBB2 kun je in dit archief opzoeken.
Forumregels

Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
phpBB2.0.x
Gesloten
miss butterfly

foto's

Bericht door miss butterfly » 14 jun 2007, 11:59

• Wat is het probleem?ik wil graag dat de foto's gelijk in het scherm komen en je niet eerst op download moet klikken kan dat ingesteld worden?
    Wanneer ontstond het probleem?is altijd zo geweest
    Adres van je forum: http://anne.messageboard.nl/27377
    Modifications op je forum:
    Huidige stijl:
    phpBB versie: 3.0.RC1/2.0.22?
    Waar is je forum gehost:messageboard.nl
    Heb je onlangs iets verandert aan je forum?
met vriendelijke groet miss butterfly
ps mijn excusses voor de domme vraag , maar ben er nog niet zo in thuis vandaar.

Coen

Re: foto's

Bericht door Coen » 14 jun 2007, 12:45

Wat voor foto's? Worden die geplaatst op het forum via een linkje (Imageshack bijvoorbeeld) ofzo?

Je hebt daarnaast een gratis forumdienst, je kunt dus niet veel zelf aanpassen, dus we kunnen je maar in beperkte mate helpen!

miss butterfly

Bericht door miss butterfly » 14 jun 2007, 21:31

dat zijn afbeeldingen/foto's die je upload vanaf je eigen bestanden en ze dan bij je bericht/post voegt. maar ze worden dan zo weergegeven onder het bericht dat je eerst op download moet klikken om het plaatje te zien en ik had gehoopt dat er de mogelijkheid was dat ik dat kon veranderen zodat je de afbeelding gelijk onderaan je bericht te zien krijgt zeg maar. ik hoop dat je met deze omschrijving iets kunt en dan lees ik het nog wel of je me kunt helpen.
met vriendelijke groet: miss butterfly

special18
Contacteer:

Bericht door special18 » 14 jun 2007, 21:58

Je zult zelf moeten betalen voor een dienst wil je er iets van verwachten dat is ook zo in dit geval. Wil jij je eigen aanpassingen en niet zoals de rest dan zul je een webhost moeten aanschaffen en het daar opzetten :)
http://www.animeresource.org Free Anime downloading and streaming, community forums and Anime Radio.

Coen

Bericht door Coen » 15 jun 2007, 08:31

miss butterfly schreef:dat zijn afbeeldingen/foto's die je upload vanaf je eigen bestanden en ze dan bij je bericht/post voegt.
Aha, dat gaat dus via de Attachment MOD, wist niet dat die op Messageboard.nl ook geïnstalleerd was... :oops:
maar ze worden dan zo weergegeven onder het bericht dat je eerst op download moet klikken om het plaatje te zien en ik had gehoopt dat er de mogelijkheid was dat ik dat kon veranderen zodat je de afbeelding gelijk onderaan je bericht te zien krijgt zeg maar. ik hoop dat je met deze omschrijving iets kunt en dan lees ik het nog wel of je me kunt helpen.
Dat gaat dus helaas niet, omdat je gebruik maakt van Messageboard.nl en daar kun je niks, zelf, op aanpassen. Helaas dus... :(
special18 schreef:Je zult zelf moeten betalen voor een dienst wil je er iets van verwachten dat is ook zo in dit geval. Wil jij je eigen aanpassingen en niet zoals de rest dan zul je een webhost moeten aanschaffen en het daar opzetten :)
Klopt helemaal, jammergenoeg in dit geval! :)

miss butterfly

Bericht door miss butterfly » 15 jun 2007, 11:36

bedankt voor jullie reacties dan heb ik helaas pech gehad. :cry: ik laat het maar zo het is voor mij een hobby dus het moet wel leuk blijven. :lol:
met vriendelijke groet; miss butterfly ;)

Lucas

Bericht door Lucas » 15 jun 2007, 12:09

De img tags?

Moet je het wel eerst uploaden op imageshack oid.

Gesloten