youtube mod installeren
Forumregels
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.

-
youtube mod installeren
Hallo,
Ik zit met een probleem met youtube-filmpjes op mijn forum. Ik zou graag de mogelijkheid hebben dat mijn gebruikers bij hun posts ook youtube filmpjes kunnen posten, zodat deze bij het posten meteen zichtbaar zijn en mijn bezoekers niet van het forum moeten weggaan om het filmpje te kunnen zien.
Ik heb zelf heus al veel geprobeerd met verschillende mods, maar het lukt me maar niet om dit voor elkaar te krijgen. Zou iemand zo vriendelijk willen zijn om de nodige documenten aan te passen en deze hier te posten om te downloaden? Je zou me er reuze mee helpen, want het lukt me echt niet!
specificaties: php 2.0, Subsilver, nederlandse taalinstelling
url forum: http://www.berthoutridders.net/phpBB/index.php
Ik zit met een probleem met youtube-filmpjes op mijn forum. Ik zou graag de mogelijkheid hebben dat mijn gebruikers bij hun posts ook youtube filmpjes kunnen posten, zodat deze bij het posten meteen zichtbaar zijn en mijn bezoekers niet van het forum moeten weggaan om het filmpje te kunnen zien.
Ik heb zelf heus al veel geprobeerd met verschillende mods, maar het lukt me maar niet om dit voor elkaar te krijgen. Zou iemand zo vriendelijk willen zijn om de nodige documenten aan te passen en deze hier te posten om te downloaden? Je zou me er reuze mee helpen, want het lukt me echt niet!
specificaties: php 2.0, Subsilver, nederlandse taalinstelling
url forum: http://www.berthoutridders.net/phpBB/index.php
Re: youtube mod installeren
Wat lukt er dan niet aan, waar loopt het fout ?
-
Ik vind de dingen niet die ik moet veranderen (wanneer ik de mods open, kan ik de regels die ik moet wijzigen niet eens terugvinden in de originele .tpl en .php's), eigenlijk ken ik er amper iets van, daarom dat ik zo'n handig forum gebruikte vanphpBB, maar dat zou het enige zijn dat ik moet wijzigen, ik dacht namelijk dat ik zo filmpjes kon invoegen, maar blijkbaar dus niet 

Misschien komt dat wel omdat je voor het installeren van de youtube bbcode mod eerst de multi bbcode mod moet installeren. 

Jah vast wel, als je de link aangeeft die jij gebruikte kunnen we je verder helpen 

-
Dit is de link van de mod: http://www.phpbbmods.nl/view.php?id=45
De specificaties en link van men forum vind je in mijn eerste bericht bovenaan.
Alvast echt bedankt!!!
De specificaties en link van men forum vind je in mijn eerste bericht bovenaan.
Alvast echt bedankt!!!
je moet eerst deze mod installeren : http://www.phpbb.com/community/viewtopic.php?t=145513
Om dan de youteube mod te kunnen gebruiken.
Om dan de youteube mod te kunnen gebruiken.
-
ja, idd, dat heb ik gezien, maar het lukt me gewoonweg niet, ik ken er echt niets van :-s zou iemand eventueel de bestanden met deze twee mods willen aanpassen en ze hier posten of evntueel mailen?
ik zou jullie echt dankbaar zijn!
groeten, een leek...
ik zou jullie echt dankbaar zijn!
groeten, een leek...
Dan kun je dat hier vragen : viewtopic.php?f=39&t=36046
Een mod installeren is niet moeilijk, maar je moet er wel wat werk instoppen...
Een mod installeren is niet moeilijk, maar je moet er wel wat werk instoppen...
-
Ik heb het daar gevraagd, maar men post is verwijderd
ik moest het ergens anders zetten, maar kzou ni weten waar, kan er ni echt goed aan uit... er is blijkbaar helaas niemand die dit even wil doen...
Spijtig, want ik ken er echt helemaal niets van...
Groeten,
Frederic

Spijtig, want ik ken er echt helemaal niets van...
Groeten,
Frederic
Kijk eens in de wiki!