Geen e-mails meer bij PM's/nieuwe accounts

Installatie lukt niet? Plotseling een foutmelding. Of weet je niet hoe iets werkt. Problemen met phpBB2 kun je in dit archief opzoeken.
Forumregels

Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
phpBB2.0.x
Gesloten
Boris

Geen e-mails meer bij PM's/nieuwe accounts

Bericht door Boris » 22 mei 2007, 09:20

Beste mensen,

Al enige tijd ontvang ik geen emails meer op het moment dat ik een PM krijg of dat een nieuw lid zich aanmeldt. Vooral bij het aanmelden van nieuwe leden is het handig natuurlijk, want na de check of het geen spammer is, is een klik op de link voldoende om èn het betreffende account te activeren èn degene die wordt geactiveerd ontvangt een email.

Ik heb dit eerder bij de hand gehad en even spookachtig als de mailtjesstroom stopte, begon het na verloop van tijd ook weer. :shock:

Iemand enig idee waar en hoe ik dit euvel kan verhelpen?

Alvast vriendelijk dank voor jullie antwoord,

Boris

Forum: http://www.easytunz.com/forum
Versie: phpBB 2.0.22
Email verzendadres is: een hotmail adres
Mijn email adres: een hotmail adres

Coen

Re: Geen e-mails meer bij PM's/nieuwe accounts

Bericht door Coen » 22 mei 2007, 09:21

Als iets de ene keer wel werkt en de andere keer niet, ligt het vaak niet aan phpBB. Ik zou eerder gaan denken aan zaken als Hotmail. Kan het niet zijn dat die af en toe dwars doet?

Daarnaast hebben we een heel mooi artikel in onze Wiki over problemen met mailtjes! :)

Boris

Re: Geen e-mails meer bij PM's/nieuwe accounts

Bericht door Boris » 22 mei 2007, 09:43

Dankjewel voor je reactie.
Ik had dat topic inderdaad gevonden, maar dat ging volgens mij meer over het versturen van mass-mailtjes.

Het kan toch ook niet zo zijn dat er 'ergens' (dus niet op de 2 hotmailadressen) een brievenbus vol-/verstopt zit???

Boris

Edit: een mailtje van dit forum komt overigens wèl binnen :lol:

Gesloten