Installatie lukt niet? Plotseling een foutmelding. Of weet je niet hoe iets werkt. Problemen met phpBB2 kun je in dit archief opzoeken.
Forumregels
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
-
antoine
-
Contacteer:
Bericht
door antoine » 12 mei 2007, 21:25
Support Template
- Wat is het probleem? geen email meer naar nieuwe gebruiker.
Wanneer ontstond het probleem? ???
Adres van je forum: forum.renault5alpineturbo.com
Modifications op je forum: geen
Huidige stijl: subsilver
phpBB versie: 2.0.22
Waar is je forum gehost: http://www.pcextreme.nl
Heb je onlangs iets verandert aan je forum? verandering qua permissie wat betreffende het kunnen lezen van bepaalde topic's
Overige opmerkingen:
Na het aanmelden door een nieuwe gebruiker krijgt de gebruiken en de beheerder van het forum geen email meer. Het forum is zo ingesteld dat de beheerder goedkeuring moet geven. Weet iemand of ik iets fout heb gedaan en hoe ik het moet of kan veranderen?
-
Coen
Bericht
door Coen » 14 mei 2007, 10:51
Heb je
dit artikel al doorgelezen? Zit daar geen antwoord op je vraag in?
Zo niet, dan verneem ik graag wat voor aanpassingen je hebt gemaakt aan je forum, kortom de Support Template helemaal invullen!

-
antoine
-
Contacteer:
Bericht
door antoine » 14 mei 2007, 16:22
Zero Override schreef:Heb je
dit artikel al doorgelezen? Zit daar geen antwoord op je vraag in?
Zo niet, dan verneem ik graag wat voor aanpassingen je hebt gemaakt aan je forum, kortom de Support Template helemaal invullen!

Sorry, maar ik heb, voor zover het kon, de template helemaal ingevult. Ik heb voor zover ik weet niets qua instellingen veranderd. Tot vrijdag werkte het nog goed, daarna niet meer.

-
Coen
Bericht
door Coen » 14 mei 2007, 19:36
Mag ik dan even antwoord op mijn eerste vraag? Wellicht los je het daarmee op!

-
antoine
-
Contacteer:
Bericht
door antoine » 14 mei 2007, 20:52
Zero Override schreef:Mag ik dan even antwoord op mijn eerste vraag? Wellicht los je het daarmee op!

Ik heb de pagina gelezen, maar het probleem wat ik had staat er niet bij.
Het lijkt erop dat het probleem zich zelf weer heeft opgelost! Ik krijg nu weer een email wanneer iemand zich aanmeld. Nu maar hopen dat het blijft werken.

-
special18
-
Contacteer:
Bericht
door special18 » 14 mei 2007, 21:16
ga klagen bij je webhost hun mailserver lag eruit of iets dergelijks.
-
Coen
Bericht
door Coen » 14 mei 2007, 21:19
special18 schreef:ga klagen bij je webhost hun mailserver lag eruit of iets dergelijks.
Dergelijke berichten hebben we niets aan, je praat klinklare onzin, als de mailserver eruit had gelegen had het een foutmelding opgeleverd!

-
antoine
-
Contacteer:
Bericht
door antoine » 15 mei 2007, 05:13
special18 schreef:ga klagen bij je webhost hun mailserver lag eruit of iets dergelijks.
Dat was het probleem dus zeker niet. Ik kon wel gewoon emails ontvangen en versturen.

-
special18
-
Contacteer:
Bericht
door special18 » 15 mei 2007, 05:15
Zero Override schreef:special18 schreef:ga klagen bij je webhost hun mailserver lag eruit of iets dergelijks.
Dergelijke berichten hebben we niets aan, je praat klinklare onzin, als de mailserver eruit had gelegen had het een foutmelding opgeleverd!

Hm apart, ik had in het verleden wel eens last van het feit dat er geen mails verstuurt verden simpelweg omdat hun mailserver overbelast was en toen kreeg ik geen foutmelding

-
Coen
Bericht
door Coen » 15 mei 2007, 09:22
special18 schreef:Hm apart, ik had in het verleden wel eens last van het feit dat er geen mails verstuurt verden simpelweg omdat hun mailserver overbelast was en toen kreeg ik geen foutmelding

Zoals je hierboven kunt lezen was dat niet het geval. Daarnaast is een overbelaste mailserver iets anders dan een mailserver die offline is...
Anyway, back ontopic!