template inkleuren probleem

Installatie lukt niet? Plotseling een foutmelding. Of weet je niet hoe iets werkt. Problemen met phpBB2 kun je in dit archief opzoeken.
Forumregels

Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
phpBB2.0.x
Gesloten
Shrubbn

template inkleuren probleem

Bericht door Shrubbn » 02 mei 2007, 02:07

Support Template
  • Wat is het probleem? Vind de nodige file niet
    Wanneer ontstond het probleem? met customizen van template
    Adres van je forum: http://biergilde.be/forumtest.htm
    Modifications op je forum: geen
    Huidige stijl: invision blue (aangepast door mezelf)
    phpBB versie: 2
    Waar is je forum gehost: one.com
    Heb je onlangs iets verandert aan je forum? neen
Overige opmerkingen:

zoals je kan zien heb ik men forum in een frame gezet, outframe is de link http://www.biergilde.be/forum
NU, wat is het probleem: ik heb men forum template willen inkleuren adhv de kleuren van men mainsite. Maar ik kan een aantal dingen niet vinden die ik wil kleuren, zijnde die lichtblauwe en witte balk (tabel van posts, bovenaan: zoeken, gebruikerslijsten,...). In welke file kan ik dit gaan vinden? de template heb ik van phpbbhacks.com > invision blue.

Tweede probleem: hoe krijg ik die bovenste banner weg? over het geheel, niet enkel die pic van invisionblue maar ook dat groene gedeelte waar 2 maal biergilde staat. Ik zou daar graag enkel de buttons van profiel - inloggen - etc hebben (met hun kader errond dat er nu is).

hopelijk heb ik het niet te ingewikkeld gemaakt met men tekstje!

cheers!

Tom V
Contacteer:

Re: template inkleuren probleem

Bericht door Tom V » 02 mei 2007, 12:11

Shrubbn schreef:NU, wat is het probleem: ik heb men forum template willen inkleuren adhv de kleuren van men mainsite. Maar ik kan een aantal dingen niet vinden die ik wil kleuren, zijnde die lichtblauwe en witte balk (tabel van posts, bovenaan: zoeken, gebruikerslijsten,...). In welke file kan ik dit gaan vinden? de template heb ik van phpbbhacks.com > invision blue.
Als ik het juist begrijp: templates/invision_blue/invision_blue.css daarin gaan veel kleuren staan.

Deze zal de lictblauwe kleur zijn:

Code: Selecteer alles

td.row1	{ background-color: #E4EAF2; }
Shrubbn schreef:Tweede probleem: hoe krijg ik die bovenste banner weg? over het geheel, niet enkel die pic van invisionblue maar ook dat groene gedeelte waar 2 maal biergilde staat. Ik zou daar graag enkel de buttons van profiel - inloggen - etc hebben (met hun kader errond dat er nu is).
Aangezien je een site maakt, zul je wel html verstaan, dus ga ik je enkel op weg helpen.
Als je de volgende file bekijkt, zal je waarschijnlijk wel weten wat je kan verwijderen: templates/invision_blue/overall_header.tpl

Gesloten