Extra forum, kan de oude worden gekopieeerd?

Installatie lukt niet? Plotseling een foutmelding. Of weet je niet hoe iets werkt. Problemen met phpBB2 kun je in dit archief opzoeken.
Forumregels

Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
phpBB2.0.x
Gesloten
Eefjuh
Contacteer:

Extra forum, kan de oude worden gekopieeerd?

Bericht door Eefjuh » 17 apr 2007, 14:13

Ik wil een nieuw forum erbij beginnen voor de fotograven onder ons.

Ik heb nu birdplanet, voor de vogelfans, maar daar zitten zoveel (amateur) fotoraven, waaronder ik ook, dat ik een extra domeinnaam, zoomplanet, heb aangevraagd omdat ik daarvoor ook een forum wil maken.

Nu is de vraag, kan ik de database van het forum van birdplanet (gezien ik dezelfde wil gebruiken) kopieren, en daar een nieuwe database van maken voor zoomplanet? Of moet ik gewoon echt alles opnieuw gaan installeren?

Coen

Bericht door Coen » 17 apr 2007, 14:29

Wat wil je gebruiken van je vogel-forum dan? De gebruikers? Wellicht is het een optie om beide forums, deels, dezelfde database te laten gebruiken! :)

Het is trouwens fotografen! :)

Eefjuh
Contacteer:

Bericht door Eefjuh » 20 apr 2007, 13:29

Neej ik wil gewoon het hele forum kopieren, omdat ik anders weer 3 maanden bezig ben met alle mods installeren.

De berichten en leden hoeven niet perse mee

special18
Contacteer:

Bericht door special18 » 20 apr 2007, 16:36

tja de makkelijkste manier? backup openemn dan in een nieuwe database doen of met een andere prefix dan phpbb2_ en dan erin gooie je bestaden kopieren dan heb jij je 2de forum met alles van het oude maar da nmoet je wel even alles berichten zelf 1x afgooie kan via admin paneel.

vragen over hoe je het moet verhuisen kun je hier ook stellen.
http://www.animeresource.org Free Anime downloading and streaming, community forums and Anime Radio.

Gesloten