Kan geen avatar uploaden, werkt wel via url

Installatie lukt niet? Plotseling een foutmelding. Of weet je niet hoe iets werkt. Problemen met phpBB2 kun je in dit archief opzoeken.
Forumregels

Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
phpBB2.0.x
Coen

Bericht door Coen » 12 mar 2007, 21:45

as_dennis schreef:
svenn schreef:Hij load niet up van een andere site ;) als je een url gebruikt word die link gewoon gebruikt, uploaden is een moeilijker proces... Het komt wel vaker voor, probeer eens met kleine letters probeer eens een ander upload script die je online vind. zoals hier bijvoorbeeld.
uhh dat doet ie wel, anders zet hij niet het jpgtje op de server. dat is nu juist het vreemde eraan. Je kan dus linken indd, maar je kan ook via link uploaden.
Om een nieuwe phpBB 2.0.22 te downloaden:
Prophecy schreef:Deze download zou helemaal 100% in orde moeten zijn! :)

Anders kun je hier op Sourceforge hem ook nog downloaden! :thumb:

svenn
Contacteer:

Bericht door svenn » 12 mar 2007, 21:47

:oops: Ja klopt ik had het op deze optie
Gebruik avatar op andere site:
Geef de URL van de avatar die op de andere site staat.

Mijn exuses voor de nutteloze reactie. mss upload script eens testen.

as_dennis

Bericht door as_dennis » 12 mar 2007, 21:49

Prophecy schreef:
as_dennis schreef:
svenn schreef:Hij load niet up van een andere site ;) als je een url gebruikt word die link gewoon gebruikt, uploaden is een moeilijker proces... Het komt wel vaker voor, probeer eens met kleine letters probeer eens een ander upload script die je online vind. zoals hier bijvoorbeeld.
uhh dat doet ie wel, anders zet hij niet het jpgtje op de server. dat is nu juist het vreemde eraan. Je kan dus linken indd, maar je kan ook via link uploaden.
Om een nieuwe phpBB 2.0.22 te downloaden:
Prophecy schreef:Deze download zou helemaal 100% in orde moeten zijn! :)

Anders kun je hier op Sourceforge hem ook nog downloaden! :thumb:
heb even opnieuw gedownload, alhoewel ik er zeker van ben dat ik deze al heb.

as_dennis

Bericht door as_dennis » 12 mar 2007, 21:50

svenn schreef::oops: Ja klopt ik had het op deze optie
Gebruik avatar op andere site:
Geef de URL van de avatar die op de andere site staat.

Mijn exuses voor de nutteloze reactie. mss upload script eens testen.
geef niks hoor hehe, ben nu ook even met de hoster bezig.

thnx ;)

as_dennis

Bericht door as_dennis » 12 mar 2007, 21:53

Dit is het uploadscript neem ik aan?:

usercp_avatar.php

Coen

Bericht door Coen » 12 mar 2007, 21:56

as_dennis schreef:Dit is het uploadscript neem ik aan?:

usercp_avatar.php
Dat klopt! :thumb:

as_dennis

Bericht door as_dennis » 12 mar 2007, 22:00

Prophecy schreef:
as_dennis schreef:Dit is het uploadscript neem ik aan?:

usercp_avatar.php
Dat klopt! :thumb:
nou echt niet haha, raar hoor, hoster weet het ook niet.
ik ga is ff in de database koekeloeren.

Coen

Bericht door Coen » 12 mar 2007, 22:04

In de database zul je het niet vinden.

Heb je inmiddels al (nog) een lege phpBB 2.0.22 geïnstalleerd, zodat je zeker weet dat alle files helemaal 100% origineel zijn? :roll:

as_dennis

Bericht door as_dennis » 12 mar 2007, 22:12

Prophecy schreef:In de database zul je het niet vinden.

Heb je inmiddels al (nog) een lege phpBB 2.0.22 geïnstalleerd, zodat je zeker weet dat alle files helemaal 100% origineel zijn? :roll:
moment zal ff opzetten, ik stuur je zo ff de site admin info pb

Coen

Bericht door Coen » 12 mar 2007, 22:12

Je kunt het beste gewoon zelf alles instellen, daar leer je het meeste van. We zijn hier geen forum, dat alles voor jou gaat doen, maar een forum om jou te leren hoe het te doen! ;)

as_dennis

Bericht door as_dennis » 12 mar 2007, 22:24

Prophecy schreef:Je kunt het beste gewoon zelf alles instellen, daar leer je het meeste van. We zijn hier geen forum, dat alles voor jou gaat doen, maar een forum om jou te leren hoe het te doen! ;)
Nee ik hou ermee op, nieuwe schone installatie pcies hetzelfde :(

Zou wel makkelijk zijn als iemand alles voor je zou doen, maar helaas zo ben ik niet, zoek net zolang tot ik er niet meer uitkom.

En bij deze kom ik er niet meer uit :(

Bedankt in iedergeval.

Coen

Bericht door Coen » 13 mar 2007, 10:17

Dan is het een heel raar probleempje, wat klaarblijkelijk niet alleen aan jou ligt, maar (zoals ik al eerder zei) een combinatie van de server van jouw host en mogelijk een foutje in phpBB 2.0.22.

Heb je al contact gehad met je host hier over? :roll:

as_dennis

Bericht door as_dennis » 14 mar 2007, 09:37

Prophecy schreef:Dan is het een heel raar probleempje, wat klaarblijkelijk niet alleen aan jou ligt, maar (zoals ik al eerder zei) een combinatie van de server van jouw host en mogelijk een foutje in phpBB 2.0.22.

Heb je al contact gehad met je host hier over? :roll:
Hi, ja hoster weet het ook even niet, maar ga even proberen de upload controle eruit te slopen en dan kijken wat ie dan doet.

Maar blijft vaag ja haha.

Thnx, Dennis

sjoerdvanderwoude

Bericht door sjoerdvanderwoude » 18 mar 2007, 13:22

Ik zit met precies het zelfde probleem.

Ik heb een aantal avatar images in mijn gallery map staan, ik krijg ook geen foutmeldingen als ik zelf één upload of selecteer uit de gallery maar de avatar wordt niet zichtbaar. niet in mijn posts en niet in mijn profiel.

Ook het probleem met rank images speelt bij mij ( ook niet zichtbaar).
Het enige wat er gebeurt is dat de titel site beheerder er nog een keer komt te staan (2x onderelkaar sitebeheerder onder mijn inlognaam) als ik dan de rankimage in de acp weer verwijder staat er weer één keer sitebeheerder :?

Als ik copy url in flash fxp doe en plak de url in mijn browser is het plaatje wel zichtbaar (ftp url) maar op het moment dat ik de url verander in www of http of http://www zegt ie : no gif :cry: ( het is overigens een gif file die aan de afmetingen voldoet.

Ps ik heb ook de modificatie :uploadpic ge installeerd en deze werkt probleemloos. Ik werk met de laatse versie van PHPbb.

Latavia
Contacteer:

Bericht door Latavia » 13 apr 2007, 22:41

sjoerdvanderwoude schreef:Ik zit met precies het zelfde probleem.

Ik heb een aantal avatar images in mijn gallery map staan, ik krijg ook geen foutmeldingen als ik zelf één upload of selecteer uit de gallery maar de avatar wordt niet zichtbaar. niet in mijn posts en niet in mijn profiel.

Ook het probleem met rank images speelt bij mij ( ook niet zichtbaar).
Het enige wat er gebeurt is dat de titel site beheerder er nog een keer komt te staan (2x onderelkaar sitebeheerder onder mijn inlognaam) als ik dan de rankimage in de acp weer verwijder staat er weer één keer sitebeheerder :?

Als ik copy url in flash fxp doe en plak de url in mijn browser is het plaatje wel zichtbaar (ftp url) maar op het moment dat ik de url verander in www of http of http://www zegt ie : no gif :cry: ( het is overigens een gif file die aan de afmetingen voldoet.

Ps ik heb ook de modificatie :uploadpic ge installeerd en deze werkt probleemloos. Ik werk met de laatse versie van PHPbb.
heb ook hetzelfde probleem, maar rank images werken bij mij wel gewoon

Annemarie

Bericht door Annemarie » 14 apr 2007, 22:02

Hallo ,
Dit is geen antwoord maar meer een vraag over het zelfde onderwerp.
Mijn forum gebruikers willen graag een plaatje/animatie bij hun naam die van mij ging er probleemloos op maar toen ik het voor een gebruiker probeerde nope.te groot of foutmelding.
Kan ik iets aanpassen in het config scherm?

Graag u antwoord aub.
Vriendelijke groet Annemarie

Latavia
Contacteer:

Bericht door Latavia » 19 apr 2007, 22:12

bij mij doet ie het nu wel... ik heb de permissies van de map avatars verandert in 777.. maar ik had ook een mod gebruikt voor een avatar in de gebruikerslijst , deze doen het nog niet :(

Gesloten