Op dit moment zie ik gewoon een copyright, op alle pagina's en is er dus geen enkele noodzaak om hier een probleem van te maken.
Er zullen altijd gevallen zijn, waarbij het copyright word terug gezet zodra men het nodig heeft, maar zodra het niet meer nodig is, word het weer weggehaald. Dat soort zaken, blijven we altijd houden, aangezien het door mensen word gedaan. En mensen pronken nu eenmaal met wat ze hebben en als er dan een regeltje copyright onder staat, dan is het al te veel gevraagd...
Maar zolang het copyright onder de phpBB-installatie staat, zoals in dit geval, is er geen reden tot paniek en kan er gewoon support gegeven worden! :thumb:
-- SUPPORT --
Even wat rond gekeken en ik kwam bij PcExtreme
dit artikel tegen. Ik weet niet of het in dit geval ook van toepassing is. Het ligt in ieder geval niet aan phpBB, want anders zou je wel een foutmelding krijgen....
Worden "gewone" mailtjes wél verstuurd? Notifications voor PM's bijvoorbeeld? Ik weet dat PcExtreme veel filterd op haar mailservers m.b.t spam, misschien dat jouw mailtjes eruit worden gegooid omdat ze naar teveel ontvangers worden verzonden?