nieuw forum, gebruikers en berichten overzetten

Installatie lukt niet? Plotseling een foutmelding. Of weet je niet hoe iets werkt. Problemen met phpBB2 kun je in dit archief opzoeken.
Forumregels

Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
phpBB2.0.x
Gesloten
mr.Stone
Contacteer:

nieuw forum, gebruikers en berichten overzetten

Bericht door mr.Stone » 13 mar 2007, 20:58

Ok, na 3 dagen bezig te zijn in die facking *beep* database werkt nog steeds heel wat niet (terwijl wel alles werkte voor de members er werden opgezet :roll:)

Ik ben al dat phpbb al meer als een maand moe en was dus blij dat ik zondag juist de gebruikers, berichten en instellingen moest goedzetten, maar echter werkte dit niet zonder problemen, heb heel zondag/maandag en nu dinsdag al beziggeweest aan dat domme forum (natuurlijk wel naar school gegaan) en ik wil morgen terug wat anders kunnen doen dan achter de pc zitten :roll:

dus wat ga ik nu doen ...

phpbb installeren, met de juiste files, dan alle members en berichten overzetten en dan de modinstalls uitvoeren!

gaat dit lukken of kan ik gewoon beter het oude forum erop zetten en al die tijd dat ik in het nieuwe forum + het overzetten ervan verloren tijd van mijn leven noemen ??

sorry voor mijn "kwaadheid" maar zoals ik al zeg ben ik al dat gemod, gescript, geforum, gecomputer meer als beu ;) en wil ik morgen (en verder) weer doen wat ik altijd dee

brandsrus
Contacteer:

Bericht door brandsrus » 13 mar 2007, 21:13

Heb je mods geinstalleerd?

En je wilt alles behouden?

Probeer dan deze mod van Vic d'Elefant eens

Clean Tables, deze zet je database terug in de beginstand als het ware, tenminste alleen met tabbelen en velden die er in de standaard installatie ook aanwezig zijn.

Maak wel voor het uitvoeren van deze tool een backup van je database om niet voor verrassingen te staan.

Hopelijk neemt Vic mij niet kwalijk dat ik een mirror heb aangemaakt vanwege downtime van phpBB.com

mr.Stone
Contacteer:

Bericht door mr.Stone » 13 mar 2007, 21:45

brandsrus schreef:Heb je mods geinstalleerd?

En je wilt alles behouden?

Probeer dan deze mod van Vic d'Elefant eens

Clean Tables, deze zet je database terug in de beginstand als het ware, tenminste alleen met tabbelen en velden die er in de standaard installatie ook aanwezig zijn.

Maak wel voor het uitvoeren van deze tool een backup van je database om niet voor verrassingen te staan.

Hopelijk neemt Vic mij niet kwalijk dat ik een mirror heb aangemaakt vanwege downtime van phpBB.com
ja mods, daaraan ligt het waarschijnlijk :roll: :P, deze mod uitgevoerd, no succes

Gesloten