Visual confirmation niet zichtbaar

Installatie lukt niet? Plotseling een foutmelding. Of weet je niet hoe iets werkt. Problemen met phpBB2 kun je in dit archief opzoeken.
Forumregels

Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
phpBB2.0.x
Gesloten
sjoerdvanderwoude

Visual confirmation niet zichtbaar

Bericht door sjoerdvanderwoude » 01 mar 2007, 22:28

Support Template
  • Wat is het probleem? Visual confirmation niet zichtbaar
    Wanneer ontstond het probleem? Altijd zo geweest
    Adres van je forum: http://www.vakantierecensie.nl
    Modifications op je forum: 18 stuks
    Huidige stijl: electro
    phpBB versie: 20.21
    Waar is je forum gehost: domeinhuis
    Heb je onlangs iets verandert aan je forum? nvt
Overige opmerkingen:
Ik heb de algemene board configuratie ook in subsilver gezet maar ook dan is de visual confirmation niet zichtbaar.
Hoe kan ik deze functie toevoegen/activeren ?
Laatst gewijzigd door sjoerdvanderwoude op 01 mar 2007, 22:51, 2 keer totaal gewijzigd.

sjoerdvanderwoude

Bericht door sjoerdvanderwoude » 01 mar 2007, 22:33

Ik dacht het gevonden te hebben op:

http://www.phpbbservice.nl/viewtopic.php?t=6

Maar de stappen waren al uitgevoerd in de subsilver files en ik heb ze zelf uitgevoerd in de electro template.

Maar visual confirmation is nog steeds niet zichtbaar in Algemeen beheer - configuratie

Als ik de laatste stap uitvoer dan krijg ik :

Code: Selecteer alles

Visual Confirmation is disabled in your configuration table
phpbb_confirm table found.
Style 'Elektro' does not support Visual Confirmation for registration, does not support Visual Confirmation configuration option.
Style 'subSilver' supports Visual Confirmation for registration, supports Visual Confirmation configuration option.
Style 'Morpheus eXtreme DarkBlue' supports Visual Confirmation for registration, supports Visual Confirmation configuration option.
Ik begrijp hieruit dat de electro template geen ondersteuning biedt voor visual confirmation, maar is dit aan te passen ?

PS subsilver werkt wel

:oops:

Bertie

Bericht door Bertie » 02 mar 2007, 08:38

je moet je template Elektro nog update met de code veranderingen die in die link staan.
Dat heb je echter nog niet gedaan.

Jantaxi
Contacteer:

Bericht door Jantaxi » 02 mar 2007, 15:12

sjoerdvanderwoude schreef:Maar visual confirmation is nog steeds niet zichtbaar in Algemeen beheer - configuratie
Je gebruikt Elektro als stijl en daarin is die dus niet zichtbaar. Verander je stijl eens naar Subsilver en ga dan eens naar Admin. Als je Admin-menu in 'Subsilver-look' is, zou je die optie moeten kunnen zien.
sjoerdvanderwoude schreef:Visual Confirmation is disabled in your configuration table, phpbb_confirm table found.
VC wordt dus wel ondersteund door je forum, maar staat uitgeschakeld.
sjoerdvanderwoude schreef:Style 'Elektro' does not support Visual Confirmation for registration, does not support Visual Confirmation configuration option.
Style 'subSilver' supports Visual Confirmation for registration, supports Visual Confirmation configuration option.
Style 'Morpheus eXtreme DarkBlue' supports Visual Confirmation for registration, supports Visual Confirmation configuration option.
Je stijl 'Elektro' ondersteunt momenteel geen VC en is ook niet zichtbaar in je Admin-menu. Bij 'SubSilver' en 'Morpheus eXtreme DarkBlue' wordt die wel ondersteund en moet zichtbaar zijn in je Admin-menu.
sjoerdvanderwoude schreef:Ik begrijp hieruit dat de electro template geen ondersteuning biedt voor visual confirmation, maar is dit aan te passen ?
Dat is inderdaad aan te passen. Er staat ergens op dit forum (of in de Wiki) ook precies wat je moet doen om je 'oude stijl' te updaten, maar ik weet zo even niet waar precies (er zijn anderen die daar keurige lijstjes voor hebben). Daarna zou ook je 'Elektro' VC moeten ondersteunen.

Succes!
Afbeelding

sjoerdvanderwoude

Bericht door sjoerdvanderwoude » 09 mar 2007, 23:35

Bedankt voor jullie input aallen, ik ga er mee aan de slag :thumb:

Jan
Contacteer:

Bericht door Jan » 10 mar 2007, 07:29

Update gelijk je forum naar 2.0.22 ;)
Vriendelijke groet,
Jan
Gratis Forum - Gratis Blog - Blokart