geen mail bij activatie
Forumregels
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.

-
geen mail bij activatie
Hallo,
ik heb mijn forum eindelijk draaiende en als er een nieuw lid zich aanmeld dan moet de beheerder hem eerst activeren....maar als het goed is dan moet dat lid toch een mailtje krijgen dat hij geactiveerd is?
mijn leden moeten op de gok gaan kijken of ze al geactiveerd zijn want zij krijgen geen mailtje..
ik gebruik de nieuwste phpbb versie en heb subsilver
ik hoop dat iemand mij kan helpen
bvd,henk
ik heb mijn forum eindelijk draaiende en als er een nieuw lid zich aanmeld dan moet de beheerder hem eerst activeren....maar als het goed is dan moet dat lid toch een mailtje krijgen dat hij geactiveerd is?
mijn leden moeten op de gok gaan kijken of ze al geactiveerd zijn want zij krijgen geen mailtje..
ik gebruik de nieuwste phpbb versie en heb subsilver
ik hoop dat iemand mij kan helpen
bvd,henk
en daarna krijgt het lid alsnog een mailtje dat het account is geactiveerd. Tenmiste zo gaat het bij mijn forum.Rogerke schreef:Je zegt dat je hebt ingestelt in de ACP dat de beheerder het account moet activeren. Als het lid zich registreerd krijgt het lid geen emailtje maar de Beheerder. Hij moet dan vervolgens het account activeren door op de link te klikken
en die krijgen ze dus niet, als ik het goed begrijp?
Is er een emailacount aangemaakt op het forum emailadres?
anders moet je het forumadres forwarden naar een bestaand email adres.
-
-
Bij mij is het n.l anders. Ik krijg de activatiemail als beheerder via mijn prive email dat in mijn profiel staat.
De mail naar de gebruiker gaat automatisch via het emailadres dat in het configuratiescherm staat registratie@xxx.nl
De mail naar de gebruiker gaat automatisch via het emailadres dat in het configuratiescherm staat registratie@xxx.nl
-