Ik had gehoopt het nu zelf af te kunnen maar helaas. Ik zou toch graag weer van je hulp gebruikmaken.
Ik had vandaag weer een foutmelding namelijk;
Couldn't obtain category list.
DEBUG MODE
SQL Error : 1030 Got error 122 from table handler
SELECT c.cat_id, c.cat_title, c.cat_order FROM meetingpoint_categories c, meetingpoint_forums f WHERE f.cat_id = c.cat_id GROUP BY c.cat_id, c.cat_title, c.cat_order ORDER BY c.cat_order
Line : 106
File : /home/sites/site141/web/meetingpoint/leden/forum/includes/functions.php
Ik heb toen met phpmyadmin de tabellen (meetingpoint_) categories en forums gerepareerd. En toen werkte het weer. Maar een minuut later kreeg ik weer dezelfde foutmelding. Ik wilde weer die tabellen repareren, maar dit keer werkte het niet. Het gaf namelijk op;
Table Op Msg_type Msg_text
mesql.meetingpoint_forums repair error 122 when fixing table
mesql.meetingpoint_forums repair status Operation failed
Ik heb het verschillende kleurtjes gegeven, omdat het verschillende tabellen zijn alleen kan ik dat niet kopiëren dus ik hoop dat het zo duidelijk is.
Ondertussen heb ik ook de volgende foutmelding gekregen;
Could not query categories list
DEBUG MODE
SQL Error : 1016 Can't open file: 'meetingpoint_categories.MYD'. (errno: 144)
SELECT c.cat_id, c.cat_title, c.cat_order FROM meetingpoint_categories c ORDER BY c.cat_order
Line : 118
File : /home/sites/site141/web/meetingpoint/leden/forum/index.php
Nu het repareren dus niet lukt weet ik niet wat ik moet doen. Ik ben bang dat het er toch op neerkomt dat ik nu een oude backup erover heen moet doen, maar ik wil het toch even bij je navragen omdat ik hoop dat ik toch nog iets kan doen. Dus als je nog iets weet, hoor ik het graag.
Groetjes,
Kirsten-Joy
PS, je hebt gelijk gekregen toen je schreef dat je het gevoel had nog wel iets van me te horen,