admin paneel

Installatie lukt niet? Plotseling een foutmelding. Of weet je niet hoe iets werkt. Problemen met phpBB2 kun je in dit archief opzoeken.
Forumregels

Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
phpBB2.0.x
Gesloten
hobbeldebobbel
Contacteer:

admin paneel

Bericht door hobbeldebobbel » 28 sep 2003, 15:01

ik heb wat vraagjes over het admin paneel...

om de een of andere reden cachet mn internet explorer, of de server steeds de links die ik aanklik aan de linkerkant van het panneel...
bijvorbeeld: ik voeg een nieuw forum toe, en dan klik ik later in het forum management... zie ik het forum er niet bij staan.. als ik dan rechtermuisknop>open link in new window dan staat ie er opeens wel bij...

als ikop F5 druk (in het oude window) dan gebeurd er niks.. en zie ik het nieuwe forum opeens niet meer :(
rara hoe kan dat?

en dan nog iets... op de een of andere manier raakt mn linker paneel steeds meer vervuild met dingen waarvan ik dacht dat ik ze verwijderd had... leest de linkerkant van het admin paneel toevallig de dir /admin/ uit ofsow? of waar kan ik dit veranderen?

FlorisD
Contacteer:

Bericht door FlorisD » 28 sep 2003, 15:10

Dat eerste is een browser-probleem. Probeer eens je browser te upgraden of de standaard-instelllingen terug te zetten. Meestal wil zoiets wel helpen.

En de admin leest inderdaad de map /admin/ uit. Als je de overbodige bestanden verwijderd verdwijnen deze ook uit de lijst aan de linkerkant.
MessageBoard.nl, gratis phpBB forum hosting

hobbeldebobbel
Contacteer:

Bericht door hobbeldebobbel » 28 sep 2003, 15:50

FlorisD schreef:Dat eerste is een browser-probleem. Probeer eens je browser te upgraden of de standaard-instelllingen terug te zetten. Meestal wil zoiets wel helpen.
upgraden... ik draai MSIE 6.0.2800.1106 dus daaar zal het denk ik niet aan liggen...... het blijft vreemd
En de admin leest inderdaad de map /admin/ uit. Als je de overbodige bestanden verwijderd verdwijnen deze ook uit de lijst aan de linkerkant.
ow ok mooi, als ik ze hernoem naar 111XXXX.php komen ze er niet in... thanx..!!

Gesloten