Permissie's ontzeggen voor leden
Forumregels
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.

Permissie's ontzeggen voor leden
Ik heb een vraagje,
Ik heb leden op mijn forum die standaard bij een registratie nadat ze zijn ingelogd permissie's hebben gekregen om berichten te kunnen plaatsen.
Soms zijn er wel eens leden die in een bepaalde Sub-forum zich misdragen. Als ik dan bij de permissie's van het lid ga kijken kan ik het antwoorden niet op ''UIT'' zetten omdat alle geregistreerde leden standaard berichten kunnen plaatsen.
Is er een mogelijkheid om voor alleen die persoon de schrijf bevoegdheden te ontzeggen en nieuwe leden gewoon berichten kunnen plaatsen?
Ik heb leden op mijn forum die standaard bij een registratie nadat ze zijn ingelogd permissie's hebben gekregen om berichten te kunnen plaatsen.
Soms zijn er wel eens leden die in een bepaalde Sub-forum zich misdragen. Als ik dan bij de permissie's van het lid ga kijken kan ik het antwoorden niet op ''UIT'' zetten omdat alle geregistreerde leden standaard berichten kunnen plaatsen.
Is er een mogelijkheid om voor alleen die persoon de schrijf bevoegdheden te ontzeggen en nieuwe leden gewoon berichten kunnen plaatsen?
- Jan
- Contacteer:
Jazeker, met geavanceerde gebruikerspermissies.
Als ik het antwoorden en/of verstuur op Privé zet dan kan ik inderdaad bij de leden de toegang ontzeggen.
Maar ik heb het ingesteld dat de geregistreerde gebruikers meteen betichtjes kunnen plaatsen. Als ik een lid dan die permissie's wil weghalen krijg ik dit te zien:

Anders moet ik telkens bij een nieuw lid hem toevoegen aan een groep die de permissie's hebben om berichten te plaatsen
Maar ik heb het ingesteld dat de geregistreerde gebruikers meteen betichtjes kunnen plaatsen. Als ik een lid dan die permissie's wil weghalen krijg ik dit te zien:
Anders moet ik telkens bij een nieuw lid hem toevoegen aan een groep die de permissie's hebben om berichten te plaatsen

Laatst gewijzigd door Rogerke op 16 feb 2007, 11:39, 2 keer totaal gewijzigd.
- Jan
- Contacteer:
Neen, je zal kan automatic usergroup gebruiken, en users die niet meer mogen posten daaruit verwijderen!Rogerke schreef:Als ik het antwoorden en/of verstuur op Privé zet dan kan ik inderdaad bij de leden de toegang ontzeggen.