Zijn hier gebruikers die phpBB en Joomla! succesvol samen hebben draaien? Iemand hier die er wat info/links over kan geven?
Tweede vraag: Wellicht iets meer Joomla! gerelateerd, maar hoe heet het linken van nieuwsberichten op je website, dan kan ik daar wat gerichten naar zoeken op google. Ik wil dus 'headlines' van verschillende nieuwssites op mijn pagina linken. Als de 'headlines' van de remote nieuwssite veranderen, dan zou dat op mijn pagina ook moeten gebeuren, hoe heet dit?
Thanks.
phpBB & Joomla! integratie
Forumregels
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.

-
Thx, zoiets zocht ik dus, ga wel even knutselen.Salomon schreef:Op je eerste vraag: Na wat zoeken vond ik dit
Je tweede vraag: Ik denk dat je daarvoor beter op een Joomla! forum kan zoeken, persoonlijk heb ik geen verstand van Joomla!
-
- Contacteer:
-
Ok, ik heb mijn code klaar, weliswaar in Javascript, hoe krijg ik dit in mijn PHPbb forum?Stijn Herreman schreef:Antwoord op je tweede vraag: dat zijn RSS feeds.
http://www.flat-field.nl (zou het graag helemaal links willen hebben) welk onderdeel in mijn 'templates' folder moet ik hiervoor aanpassen...?