Ongeldie sessie. Verstuur het formulier opnieuw.

Installatie lukt niet? Plotseling een foutmelding. Of weet je niet hoe iets werkt. Problemen met phpBB2 kun je in dit archief opzoeken.
Forumregels

Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
phpBB2.0.x
Gesloten
mr.Stone
Contacteer:

Ongeldie sessie. Verstuur het formulier opnieuw.

Bericht door mr.Stone » 25 jan 2007, 17:14

Support Template
  • Wat is het probleem? Als ik een bericht plaats krijg ik dit: Ongeldie sessie. Verstuur het formulier opnieuw., als ik dan opnieuw op verzenden klik gaat het weer
    Wanneer ontstond het probleem? Onbekend :/ Gisteren of max 3 dagen geleden
    Adres van je forum: http://www.dj-neoforce.nl/testforum
    Modifications op je forum: Veel te veel om op te noemen (zie overige opmerkingen)
    Huidige stijl: Morpheus
    phpBB versie: 2.0.22
    Waar is je forum gehost: http://www.zenid.net/
    Heb je onlangs iets verandert aan je forum? Misschien enkele instellingen, wat met de database gefoefelt (maar ik was bewust van wat ik dee)
Overige opmerkingen:

Er staan heel wat mods op, maar dit probleem was niet direct na het installeren van een mod. Misschien ligt het aan het proberen met de simple quick reply, want die krijg ik niet in men stijl geinstalleerd :/
Het laatste bericht voor dit was
Geplaatst: Di Jan 23, 2007 3:34 am
Heb gisteren niet gemod, eergisteren ook niet als ik me niet vergis (maar weet niet of het probleem er toen al was (Ik heb dat bericht niet geplaatst, een mede admin heeft dat geplaatst))
Ik heb ook enkele instelling veranderd wat cashmod betreft omdat ik geen geld te zien krijg op viewprofile.

Aeolus

Bericht door Aeolus » 25 jan 2007, 18:48

heb jij alleen dit probleem of heeft iedere gebruiker van je forum dit probleem?
-----------------------------------8<------(Hierlangs Afknippen)----------------------------------
Gebruik altijd de supporttemplate ! Deze is er niet voor niets !
! Geen support via pb, tenzij ik zelf anders aangeef !

mr.Stone
Contacteer:

Bericht door mr.Stone » 25 jan 2007, 19:18

Aeolus schreef:heb jij alleen dit probleem of heeft iedere gebruiker van je forum dit probleem?
Het is weer weg die fout, zonder iets aan te passen :/

En ik zou niet weten of het aan mij lag of niet, want we zijn maar met 3 members (het gebeurd allemaal op een testforum, pas later komen de leden op deze nieuwe versie van het forum :D)

Gesloten