Ik ben al een tijdje bezig om een goed Forum van de grond te krijgen. Ik heb nog al wat users die ik binnen wil laten, maar ben bang dat het op het moment dat ik ze binnen laat de hele boel instort.
En om niemand teleur te stellen wacht ik dan maar even tot ik 100% zeker ben van mijn site.
Wat is wat ik wil maar niet lukt.
1. News
Ik kan echt niets vinden om op de frontpage nieuwsberichten te plaatsen zonder een CMS te gebruiken. Ik heb project MINERVA geprobeerd, maar na 6 keer uploaden toch maar gestaakt.
2. Ik wil documenten verkopen in de vorm van .pdf en deze laten betalen met de CashMod. Kan hier geen winkel voor vinden. Wie kan helpen.....
3. Het automatisch aanmelden van pagina's bij Google. Als ik 200 users heb, die iedere dag meerdere postings doen, heb ik geen zin om van elke posting met de hand de SITEMAP aan te passen, zijn er mod's die de sitemap voor google aanpassen of zelfs elke pagina individueel doormelden bij google?
4. Is het mogenlijk een donatiebutton te plaatsen bij de Copylefts en hoe?
5. Hoe zit het met de meta tags? Wat is de inhoud van de meta tags en kunnen deze afhankelijk van de individueele postings (automatisch)gewijzigd worden?
Voor de resultaten die ik tot op heden geboekt heb, zijn te zien op
http://www.cocaforum.org
Documenten kopen met Cashmod/Google/Frontpage.
Forumregels
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.

ik weet niet wat je allemaal aan het uitvogelen bent op dat forum maar de pagina laadtijd duurt veeeeels te lang, en vervolgens had ik dan na zo'n lange tijd wel wat spectaculairs verwacht maar helaas, zorg dat de laadtijd korter is. 
Edit: aha, hij gaat iets sneller, ben je op het moment bezig met dingen uploaden?

Edit: aha, hij gaat iets sneller, ben je op het moment bezig met dingen uploaden?
De pagina wordt nog niet vaak bezocht, ik denk dan dat als je gaat kijken dat de server z'n cache aanmaakt en op het moment dat je de 2de keer kijkt, of er zijn wat meer gebruikers aanwezig, dat er vanuit de chache gewerkt wordt. En die is sneller.Sinds dat ik gzip heb aangezet, is hij zoizo langzamer.psychokai schreef:ik weet niet wat je allemaal aan het uitvogelen bent op dat forum maar de pagina laadtijd duurt veeeeels te lang, en vervolgens had ik dan na zo'n lange tijd wel wat spectaculairs verwacht maar helaas, zorg dat de laadtijd korter is.
Tevens heb ik een hoop mods geinstalleerd die foutmeldingen gaven in de verwijzingen naar de directories van de verschillende talen.
Re: Documenten kopen met Cashmod/Google/Frontpage.
Ik heb een perfecte Sitemap generator.alegro schreef:3. Het automatisch aanmelden van pagina's bij Google. Als ik 200 users heb, die iedere dag meerdere postings doen, heb ik geen zin om van elke posting met de hand de SITEMAP aan te passen, zijn er mod's die de sitemap voor google aanpassen of zelfs elke pagina individueel doormelden bij google?
Voor de resultaten die ik tot op heden geboekt heb, zijn te zien op
http://www.cocaforum.org
Door http://eunaco.eu/sitemap.php te klikken kan je het resultaat zien. Ik wil alleen nog zeker weten of sitemap.php ook geaccepteerd wordt door google.