Hallo,
ik krijg een fout meldingen als ik een pm verstuur in mij forum.
De fout melding die ik krijg staat hier onder.
De regel die de fout melding maakt heb ik er onder neergezet en in het rood gemakeerd.
wie weet raad wat er verkeerd staat in deze regel.
adres van het forum is http://www.amcc.nl/forum
Alvast bedankt Pascal
Failed sending email :: PHP ::
DEBUG MODE
Line : 234
File : emailer.php
if (!$result)
{
message_die(GENERAL_ERROR, 'Failed sending email :: ' . (($this->use_smtp) ? 'SMTP' : 'PHP') . ' :: ' . $result, '', __LINE__, __FILE__);}
return true;
fout meldingen als ik een pm verstuur in mij forum
Forumregels
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.

-
- Contacteer:
De e-mail die moet verstuurd worden wanneer een PM is gestuurd via je forum kan niet verzonden worden. Het is een heel gekend probleem binnen phpBB, meestal zit de fout bij de SMTP-server die je gebruikt.
Controleer eens goed of je SMTP-server goed is ingesteld in de phpBB settings of op de SMTP zelf.
Aarzel vooral niet om hier nog vragen te posten.
Shibby.
Controleer eens goed of je SMTP-server goed is ingesteld in de phpBB settings of op de SMTP zelf.
Shibby.
Hij heeft nog geen SMTP server ingesteld, want dat was er wel een fout uit smtp.php gekomenShibby schreef:De e-mail die moet verstuurd worden wanneer een PM is gestuurd via je forum kan niet verzonden worden. Het is een heel gekend probleem binnen phpBB, meestal zit de fout bij de SMTP-server die je gebruikt.
Shibby.

In dit geval moet hij juist wel gebruik gaan maken van een SMTP server.
... Maar ik modereer (nog) niet.
Inderdaad, je hebt het volledig juist. Ik zat toch wel al aardig in de buurt, ik kan al heel goed werken met phpBB, maar ik kan echt niet alle fouten oplossenBee schreef:Hij heeft nog geen SMTP server ingesteld, want dat was er wel een fout uit smtp.php gekomenShibby schreef:De e-mail die moet verstuurd worden wanneer een PM is gestuurd via je forum kan niet verzonden worden. Het is een heel gekend probleem binnen phpBB, meestal zit de fout bij de SMTP-server die je gebruikt.
Shibby.![]()
In dit geval moet hij juist wel gebruik gaan maken van een SMTP server.

We leren elke dag bij, binnen enkele weken zal het verlenen van support al veel beter gaan, daar ben ik zeker van.
Shibby.