Internal server error na terugzetten files

Installatie lukt niet? Plotseling een foutmelding. Of weet je niet hoe iets werkt. Problemen met phpBB2 kun je in dit archief opzoeken.
Forumregels

Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
phpBB2.0.x
Gesloten
Noodles
Contacteer:

Internal server error na terugzetten files

Bericht door Noodles » 27 dec 2006, 18:36

Support Template
  • Wat is het probleem? na een poging om van versie 2.20 naar 2.21 te gaan waarbij er diverse stukjes code niet te vinden waren om te vervangen lukt het mij niet het forum terug te krijgen. Ik heb de oude files terug gezet maar dat werkt niet.
    Wanneer ontstond het probleem? Het probleem is ontstaan toen de hele site en de forumfiles waren gehacked en verdwenen waren. Na de herinstallatie van phpmyadmin bleek dat alle data er nog gewoon is. Ik wil alleen maar de forumfiles (php) terugzetten. Omdat ik diverse mods had gebruikt heb ik geprobeerd handmatig te updaten. Die mods kunnen me weinig meer schelen en doe ik nog wel eens opnieuw. Nu wil ik eerst het forum terug en begrijp niet waarom het terugzetten van de files niet werkt, is er iets met de 644 of 777 code? (chmod dacht ik)
    Adres van je forum: http://www.n00dles.nl/genderforum/
    Modifications op je forum: 'save as draft' in elk geval en iets met ledenlijst in administratiepanel
    Huidige stijl:
    phpBB versie: 2.20
    Waar is je forum gehost: Nederhost
    Heb je onlangs iets verandert aan je forum?
Overige opmerkingen: Inmiddels aan het experimenteren met permissies en forum is weer zichtbaar, oh wat een gedoe, en heb nog oude versie en durf er echt geen nieuwe overheen te zetten.
Laatst gewijzigd door Noodles op 27 dec 2006, 19:02, 1 keer totaal gewijzigd.

Noodles
Contacteer:

Re: Internal server error na terugzetten files

Bericht door Noodles » 27 dec 2006, 18:41

ik schreef:Modifications op je forum: 'save as draft' in elk geval en iets met ledenlijst in administratiepanel
Eén v/d eerste MOD was die ik toepaste was er een om de gebruikerslijst en gebruikers onzichtbaar te maken voor gasten/anonieme bezoekers. Daarnaast heb ik er een om meerdere spaties achter elkaar te kunnen maken, één die een userlist genereert voor de admin. Zoveel had ik er dus niet, net deze terug gevonden in oude draad.

Gesloten