Hallo,
Ik weet niet hoe ik dit bericht moet noemen dus ik heb hem maar "SQL samenvoegen?" genoemd.
Mijn vraag:
Ik ben nu bezig met mijn site en ik heb dadelijk een phpBB forum en een game-script waarbij je allebij apart voor moet inloggen / registreren.
Nu wil ik eigenlijk dat je op de hoofdpagina van de site je eigen kan registeren en inloggen en dat je dan meteen geregistreerd /ingelogd bent voor bijde dingen.
Ik weet niet of dat het mogelijk is maar zal dit werken:
1)
Een registratieformulier en dat hij de dingen dan naar bijde tabelenstuurt (dus naar phpBB-members ofzo en gamescript-players)
2)
Dat hij de tabel van bijvoorbeeld phpBB-members -> login, wachtwoord, e-mail enz. Linkt naar de tabel van gamescript-players -> login, wachtwoord, e-mail enz.
(De namen van de tablen enzo zijn gewoon verzonne om het wat duidelijker te maken.)
Of zijn er handigeren / betere/ snelleren manieren?
Ik hoop dat ik het een beetje duidelijk heb uitgelegd.
En ik hoop dat jullie me kunne helpen.
Gr. Ruud
SQL samenvoegen?
Forumregels
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.

- MindPrison
- Contacteer:
Omdat het gamescriipt meer registratie functie's heeft dan het phpbb forum.MindPrison schreef:Waarom gebruik je niet de phpBB beveiliging voor je hele site?
Dat is toch het gemakkelijkste?
Dus als ik die beveiliging gebruik dan mis ik een deel van die functie's want dan registreer ik via het phpbb forum toch?
- MindPrison
- Contacteer: