Verhuizing gratis forum naar eigen gehoste forum?
Forumregels
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.

Verhuizing gratis forum naar eigen gehoste forum?
He ik heb sinds kort een nieuw eigen forum op een eigen host. Ik zou graag de leden, topics, berichten uit het oude gratis forum willen verhuizen naar dit nieuwe forum. Maar ook niet meer dus niet het uiterlijk etc. Ik heb op dit gratis forum natuurlijk geen toegang tot een database. Zou het mogelijk zijn dit alsnog te kunnen verhuizen als ik contact opneem met de staff van het gratis forum en zij zo vriendelijk willen zijn mij die bestanden te geven?
Laatst gewijzigd door rossee op 24 dec 2006, 13:12, 1 keer totaal gewijzigd.
Hm ja ik zie het mijn Duits is helaas waardeloos 
Misschien iemand die wel Duits kan ik weet niet precies of hier het antwoord staat op je vraag:

Misschien iemand die wel Duits kan ik weet niet precies of hier het antwoord staat op je vraag:
Faq
3. Kann ich ein Backup meines Forums selbst durchführen ?:
Ja, im Administrations-Bereich gibt es die Möglichkeit, das Backup selbst zu machen. Es wird sogar empfohlen, ein Backup regelmässig anzulegen. Wir erstellen zwar auch regelmässige Backups, das sind jedoch Komplettbackups. Hierbei ist es nicht möglich, einzelne Foren wiederherzustellen. Legen Sie also besser selbst regelmässig ein Backup an.
Met vriendelijke groet,
Michael Braam
Michael Braam
Ze maken gebruik van een multi script, wat er altijd de voorwaardes zijn ervan is net zo als diverse multie forum sites.
1) je beschikt niet over een backup, omdat het een multi forum is.
2) wil je een backup van de database kost het je erg veel geld omdat alle backups in een database zitten normaal, en het erg veel moeite kost om het te uitzoeken.
1) je beschikt niet over een backup, omdat het een multi forum is.
2) wil je een backup van de database kost het je erg veel geld omdat alle backups in een database zitten normaal, en het erg veel moeite kost om het te uitzoeken.
Raimon - phpBB.com Styles Team Leader
phpBBservice.nl - Nederlands phpBB Support Forum || Nederlandse phpBB3 Downloads
phpBBservice.nl - Nederlands phpBB Support Forum || Nederlandse phpBB3 Downloads
Daaruit begrijp ik (Mijn duits is nie al te bestM.Braam schreef:Hm ja ik zie het mijn Duits is helaas waardeloos
Faq
Ja, im Administrations-Bereich gibt es die Möglichkeit, das Backup selbst zu machen. Es wird sogar empfohlen, ein Backup regelmässig anzulegen. Wir erstellen zwar auch regelmässige Backups, das sind jedoch Komplettbackups. Hierbei ist es nicht möglich, einzelne Foren wiederherzustellen. Legen Sie also besser selbst regelmässig ein Backup an.

Hier staat vrij vertaald:M.Braam schreef:Faq
3. kan ik een backup van mijn forum zelf doorvoeren?
Ja in het admin paneel is die mogelijkheid daartoe om de backup zelf te maken. Het word zowaar aangeraden om regelmatig een backup te maken.
Wij maken zelf ook regelmatig backups, dat zijn dan de complete back-ups. Hierbij is het dan niet mogelijk om enkele forums te herstellen. Maak liever zelf regelmatig een backup aan.
Oftewel.. je moet bij hun de functie in het admin paneel gebruiken.. en daar heb je dus vrijwel geen **** aan aangezien die backup niet 100% compleet is..
Bij een standaard phpbb, zonder mods is die wel compleet, aleen is de kwaliteit van de backup slechtNymphy schreef:Hier staat vrij vertaald:M.Braam schreef:Faq
3. kan ik een backup van mijn forum zelf doorvoeren?
Ja in het admin paneel is die mogelijkheid daartoe om de backup zelf te maken. Het word zowaar aangeraden om regelmatig een backup te maken.
Wij maken zelf ook regelmatig backups, dat zijn dan de complete back-ups. Hierbij is het dan niet mogelijk om enkele forums te herstellen. Maak liever zelf regelmatig een backup aan.
Oftewel.. je moet bij hun de functie in het admin paneel gebruiken.. en daar heb je dus vrijwel geen **** aan aangezien die backup niet 100% compleet is..