Geen simpele permissies

Installatie lukt niet? Plotseling een foutmelding. Of weet je niet hoe iets werkt. Problemen met phpBB2 kun je in dit archief opzoeken.
Forumregels

Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
phpBB2.0.x
Gesloten
Timsky

Geen simpele permissies

Bericht door Timsky » 18 dec 2006, 16:40

Op de een of andere manier kan ik mijn groepspermissies niet meer naar simpel zetten. Bij openen verschijnt direct het geavanceerde scherm, en als ik onderin dan op simpele modus klik, krijg ik wederom de geavanceerde.
Ik gebruik de NEderlandse versie en tot een week terug kon ik wel gewoon de simpele modus krijgen. Verder is er rond die tijd niets veranderd of aangepast. Iemand enig idee wat dit kan zijn?

Gr.
Linda

Timsky

Bericht door Timsky » 23 dec 2006, 09:44

Niemand?? :(

Gr.
Linda

wizzzzzzzz
Contacteer:

Bericht door wizzzzzzzz » 23 dec 2006, 11:02

Ook geen opties toegevoegd, want zomaar niet meer doen is meestal toch ergens door veroorzaakt, kan door een van te voren toegevoegde hack zijn... die het probleem veroorzaakt
http://www.arcadepunt.nl meer dan 23.000 flashgames

Timsky

Bericht door Timsky » 23 dec 2006, 11:07

Neen, nadien geen optie's toegevoegd. Wel ben ik al eerder de simpele modus "kwijt" geweest, maar het probleem bleek zichzelf op te lossen: de volgende dag kon ik er gewoon bij. Ik heb dit keer dus ook enkele dagen gewacht, maar inmiddels is het al een paar weken later en het probleem heeft zich dit keer dus niet vanzelf opgelost.
Ik heb opnieuw de Nederlandse versie geinstalleerd, maar ook dat heeft het probleem niet opgelost.
Een ander forum dat ik ook beheer kent het probleem niet; ik snap er dus ook niets van...

Gr.
Linda

Gesloten