gebruiker actief of niet actief
Forumregels
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.

gebruiker actief of niet actief
Goedenavond allemaal,
Ik krijg de laatste tijd van diverse gebruikers op mijn forum een mailtje dat ze niet meer kunnen posten. Als ik dan via managament in hun profiel kijkt, dan zie ik dat ze op niet actief staan. Ik zet ze dan weer op actief en ze kunnen weer posten.
Mijn vraag luidt nu, hoe kan het zijn dat sommige gebruikers op niet actief komen te staan. Dit kunnen ze namelijk niet zelf wijzigen volgens mij.
Alvast bedankt voor jullie antwoorden.
Ik krijg de laatste tijd van diverse gebruikers op mijn forum een mailtje dat ze niet meer kunnen posten. Als ik dan via managament in hun profiel kijkt, dan zie ik dat ze op niet actief staan. Ik zet ze dan weer op actief en ze kunnen weer posten.
Mijn vraag luidt nu, hoe kan het zijn dat sommige gebruikers op niet actief komen te staan. Dit kunnen ze namelijk niet zelf wijzigen volgens mij.
Alvast bedankt voor jullie antwoorden.
Hoe moeten de gebruikers aktiveren ,
met andere woorden hoe staat het in je admin paneel, door beheerder, gebruiker?
met andere woorden hoe staat het in je admin paneel, door beheerder, gebruiker?
Raimon - phpBB.com Styles Team Leader
phpBBservice.nl - Nederlands phpBB Support Forum || Nederlandse phpBB3 Downloads
phpBBservice.nl - Nederlands phpBB Support Forum || Nederlandse phpBB3 Downloads
- Ramon Fincken
- Contacteer:
grote kans dat ze tussentijds hun email hebben gewijzigd of dat een mod ze op inactief heeft gezet.
Freelance webdevelopment, including phpbb2 scripting!
Website founder van: phpBBinstallers.net phpBBantispam.com
Mods: zie op http://www.phpbb.com Blog in wording: RamonFincken.com
En ze ontvangen gewoon die mail, geen mail errors (debug) krijgen ze ?Pjotr1357 schreef:De gebruiker activeert via een e-mail. Dat hebben de bewuste personen reeds enige maanden geleden gedaan. Ze hebben namelijk ook al berichten gepost.
Of nog nooit een melding van gehad?
Nee een MOD kan neit in ej administratie paneel komen, tenzei je een modifiactie zoals moderator cp of junior mod hebt geinstalleerd.
Nee als jij iemand zijn mailadres wijzigt als beheerder zijnde dan hoeven ze zich niet opnieuw te registeren hoor.
alleen als de gebruikers het zelf doen (wijzigen althans)
Nee als jij iemand zijn mailadres wijzigt als beheerder zijnde dan hoeven ze zich niet opnieuw te registeren hoor.
Ik denk dan dat ze dus hun e-mail adres gewijzigd hebben.Raimon schreef:Nee een MOD kan neit in ej administratie paneel komen, tenzei je een modifiactie zoals moderator cp of junior mod hebt geinstalleerd.
Dank je wel :thumb:
graag gedaan hoor ,
En gelukkig dat het je heeft geholpen hoor
En gelukkig dat het je heeft geholpen hoor

- Ramon Fincken
- Contacteer:
mocht het toch wat anders zijn geweest laat het ons ook even weten ?
Freelance webdevelopment, including phpbb2 scripting!