Van host veranderen !

Installatie lukt niet? Plotseling een foutmelding. Of weet je niet hoe iets werkt. Problemen met phpBB2 kun je in dit archief opzoeken.
Forumregels

Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
phpBB2.0.x
Gesloten
Presto

Van host veranderen !

Bericht door Presto » 12 sep 2003, 19:15

Hi !

Ik heb een database van 160mb en ga naar een andere host.
Hoe kan ik dit het beste aanpakken aangezien phpBB moeite schijnt te hebben met de backup en restore functie las ik ergens, zeker met grote databases.

Ohja, als ik nu een backup maak met phpmyadmin van de structuur en gegevens wordt het bestand i.p.v. 160 mb zoals phpBB en phpmyadmin aangeven 270 mb !! Raar, hoe kan dat ?!

THANKS
...

hoihoi

Re: Van host veranderen !

Bericht door hoihoi » 12 sep 2003, 20:39

Presto schreef:Hi !

Ik heb een database van 160mb en ga naar een andere host.
Hoe kan ik dit het beste aanpakken aangezien phpBB moeite schijnt te hebben met de backup en restore functie las ik ergens, zeker met grote databases.

Ohja, als ik nu een backup maak met phpmyadmin van de structuur en gegevens wordt het bestand i.p.v. 160 mb zoals phpBB en phpmyadmin aangeven 270 mb !! Raar, hoe kan dat ?!

THANKS
Je moet een script maken die alle query's ff in het geheugen van de server zet, en al die query's weer laten uitvoeren op je nieuwe server door te connecten naar het ip/hostname van je server (ipv. localhost moet je bijv. domein.ext of ip invullen)

M.v.g. Roy
roy@r3diensten.nl

Gesloten