Ik heb op het moment 2 sites maar ik ben momenteel bezig om alles van de oude site te verplaatsen naar de nieuwe. Ik verplaats the berichten handmatig en dus moet ik vaak genoeg inloggen op andere accounts. My site is een RP-site en heeft een hoop mensen ^_^ Maar voordat ik het eindelijk vrij geef wil ik eerst alles gereed hebben maar door de probleem kan ik helaas niet verder...
Ongeveer 2 dagen geleden deed ik hetzelfde wat ik daarvoor deed en zowat in de middag kreeg ik deze bericht
Toen ik deze bericht kreeg deed ik het volgendeU bent niet gemachtigd om deze pagina te bekijken.
U bent mogelijk niet gemachtigd om deze map of pagina met de aangeleverde referenties te bekijken.
--------------------------------------------------------------------------------
Als u denkt dat u deze map of pagina zou moeten kunnen bekijken, kunt u proberen contact op te nemen met de website via een e-mailadres of eventueel een telefoonnummer op de introductiepagina gothicearthrpg.com.
Klik op Zoeken als u naar andere informatie op het Internet wilt zoeken.
HTTP-fout 403 - Verboden
Internet Explorer
1. Ik sloot de IE en dan opende het weer en ging terug om het nog is te proberen zonder geluk.
2. Ik logde in een andere account om te kijken of ik het op andere namen ook zou hebben - zelfde probleem.
3. Ik sloot de IE. Verwijderde cookies en History en probeerde het nog is. Werkte ook niet.
4. Ik heb mij computer gedefragmenteerd tijdens het slapen. Volgende dag weer geprobeerd en weer niks.
5. Ik heb ook getest om te posten op een andere forum in diezelfde site en ik kon gewoon me berichtje plaatsen.
Nou.. ik hoop dat er iemand is die mij met dit probleem kan helpen want ik will graag verder zodat my mensen weer kunnen rp-en.