"Bevestigingscode is onjuist"

Installatie lukt niet? Plotseling een foutmelding. Of weet je niet hoe iets werkt. Problemen met phpBB2 kun je in dit archief opzoeken.
Forumregels

Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
phpBB2.0.x
Gesloten
Kielse Rat

"Bevestigingscode is onjuist"

Bericht door Kielse Rat » 02 dec 2006, 17:57

Ik wou de Simpleregistration hack toevoegen en dat lukte maar nu krijg ik altijd dit:
De bevestigingscode is onjuist.

Ik doe de hack er terug uit, krijg ik nog steeds deze melding.

Ik zoek wat op het forum, zie ik dat ik misschien Subred nog moet aanpassen, maar dat is al een tijdje terug gebeurt:

Code: Selecteer alles

<!-- END switch_edit_profile -->
	<tr> 
	  <td class="row1"><span class="gen">{L_NEW_PASSWORD}: *</span><br />
		<span class="gensmall">{L_PASSWORD_IF_CHANGED}</span></td>
	  <td class="row2"> 
		<input type="password" class="post" style="width: 200px" name="new_password" size="25" maxlength="100" value="{NEW_PASSWORD}" />
	  </td>
	</tr>
	<tr> 
	  <td class="row1"><span class="gen">{L_CONFIRM_PASSWORD}: * </span><br />
		<span class="gensmall">{L_PASSWORD_CONFIRM_IF_CHANGED}</span></td>
	  <td class="row2"> 
		<input type="password" class="post" style="width: 200px" name="password_confirm" size="25" maxlength="100" value="{PASSWORD_CONFIRM}" />
	  </td>
	</tr>
	<!-- Visual Confirmation -->
<!-- BEGIN switch_confirm -->
<tr>
<td class="row1" colspan="2" align="center"><span class="gensmall">{L_CONFIRM_CODE_IMPAIRED}</span><br /><br />{CONFIRM_IMG}<br /><br /></td>
</tr>
<tr>
<td class="row1"><span class="gen">{L_CONFIRM_CODE}: * </span><br /><span class="gensmall">{L_CONFIRM_CODE_EXPLAIN}</span></td>
<td class="row2"><input type="text" class="post" style="width: 200px" name="confirm_code" size="6" maxlength="6" value="" /></td>
</tr>
<!-- END switch_confirm -->

Ik dacht dan dat het misschien aan het feit kon liggen dat ik in de zomer mijn forum heb geupdate naar 2.0.21.

Ik kijk includes/usercp_confirm.php, usercp_register.php en profile.php na, maar ik heb de update toch juist gedaan.

Weet iemand waar het probleem ligt?

Kielse Rat

Bericht door Kielse Rat » 14 dec 2006, 12:05

Niemand die me kan helpen want de bots melden zich weer aan nu die bevestigingscode uitstaat :cry:

Jantaxi
Contacteer:

Bericht door Jantaxi » 14 dec 2006, 13:46

Kielse Rat schreef:Niemand die me kan helpen want de bots melden zich weer aan nu die bevestigingscode uitstaat :cry:
Het heeft met je Visual Confirmation te maken.
Als die verkeerd of niet wordt ingevuld (bijv. omdat die niet zichtbaar is tijdens registratie), dan krijg je die melding...

Op dit forum staat een artikel hierover (evenals een script om je stijlen te testen of ze VC ondersteunen, voor gebruikers en/of admin).
Tevens staat er een artikel over het updaten van je stijl...

Persoonlijk gebruik ik de Captcha-MOD, aangezien veel irritante BOTS inmiddels een oplossing hebben voor VC (maar nog niet voor Captcha). Meer informatie hierover is ook op dit forum en op PHPbb.com te vinden...
Afbeelding

Kielse Rat

Bericht door Kielse Rat » 16 dec 2006, 08:34

Mijn stijl (sub_red) is geupdated hoor.
Ik heb ook een nieuwe captcha geinstalleerd (één van die vele mods), maar ook dan blijft de melding hetzelfde.

Ramon Fincken
Contacteer:

Bericht door Ramon Fincken » 16 dec 2006, 09:23

PM me je url even

Lees intussen het 1e stuk van :
http://phpbbinstallers.com/board/viewtopic.php?t=28
Freelance webdevelopment, including phpbb2 scripting!

Website founder van: phpBBinstallers.net phpBBantispam.com
Mods: zie op http://www.phpbb.com Blog in wording: RamonFincken.com

Gesloten