If your browser does not support meta redirection please cli
Forumregels
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.

If your browser does not support meta redirection please cli
Ik heb phpBB net even vers geinstalleerd, maar als ik wil inloggen, uitloggen, of naar het administratiepaneel wil gaan, krijg ik heel even kort een witte pagina in beeld, met daarop:
If your browser does not support meta redirection please click HERE to be redirected
Het is slechts 1 seconde, maar het is toch wel irritant.. Domeinnaam, port e.d. staan goed ingesteld.
If your browser does not support meta redirection please click HERE to be redirected
Het is slechts 1 seconde, maar het is toch wel irritant.. Domeinnaam, port e.d. staan goed ingesteld.
éépoks
Ja..
Gevonden:
Delete:
Dan werkt hij goed. 
Gevonden:
Delete:
Code: Selecteer alles
// Redirect via an HTML form for PITA webservers
if (@preg_match('/Microsoft|WebSTAR|Xitami/', getenv('SERVER_SOFTWARE')))
@header('Refresh: 0; URL=' . $server_protocol . $server_name . $server_port . $script_name . $url);
echo '<!DOCTYPE HTML PUBLIC "-//W3C//DTD HTML............bla,bla...
exit;
}

éépoks
dat ligt daar aan helaas..
ik heb de afgelopen paar weken op een windows server gedraaid en had dat ook continue
nu zit ik weer op een linux server en het is weg..
daar had ik nog niet eens naar gezocht toen 
ik heb de afgelopen paar weken op een windows server gedraaid en had dat ook continue

kijk eens aanEpox schreef: Delete:Dan werkt hij goed.Code: Selecteer alles
// Redirect via an HTML form for PITA webservers if (@preg_match('/Microsoft|WebSTAR|Xitami/', getenv('SERVER_SOFTWARE'))) @header('Refresh: 0; URL=' . $server_protocol . $server_name . $server_port . $script_name . $url); echo '<!DOCTYPE HTML PUBLIC "-//W3C//DTD HTML............bla,bla... exit; }

Laatst gewijzigd door Nymphy op 12 jul 2006, 12:50, 1 keer totaal gewijzigd.
Epox schreef:Delete:Dan werkt hij goed.Code: Selecteer alles
// Redirect via an HTML form for PITA webservers if (@preg_match('/Microsoft|WebSTAR|Xitami/', getenv('SERVER_SOFTWARE'))) @header('Refresh: 0; URL=' . $server_protocol . $server_name . $server_port . $script_name . $url); echo '<!DOCTYPE HTML PUBLIC "-//W3C//DTD HTML............bla,bla... exit; }

éépoks
- Bas
- Contacteer:
Zet PHP in plaats van php-cgi.exe/php.exe op php5isapi.dll/php4isapi.dll in IIS. 

.Bas Hosting, gratis hosting met FTP, PHP en MySQL | viennaCMS, simpel flexibel open source CMS
Hoe ban je tegenwoordig? 'Deny' bij alle rechten!
Hoe ban je tegenwoordig? 'Deny' bij alle rechten!
Verandering domeinnaam
Ik geloof dat ik al de oorzaak misschien weet.
Ik heb een nieuwe domeinnaam en die is pas ingegaan. Mijn site is nog niet on-line i.v.m. een defect geleverde experiabox die pas Maandag vervangen wordt.
Nu heb ik op mijn werk-pc een toevoeging in de host-file gedaan naar mijn webserver met de oude domeinnaam. Nu komt de foutmelding niet meer in alle gevallen, alleen als ik naar de admin-pagina wil gaan.
Is eigenlijk wel lastig, want ik wil de domeinnaam aanpassen, maar ik kom niet bij de instellingen.
Weet iemand waar ik het kan veranderen en moet ik dat dan veranderen in 127.0.0.1 ???
grt,
Rene
Ik heb een nieuwe domeinnaam en die is pas ingegaan. Mijn site is nog niet on-line i.v.m. een defect geleverde experiabox die pas Maandag vervangen wordt.
Nu heb ik op mijn werk-pc een toevoeging in de host-file gedaan naar mijn webserver met de oude domeinnaam. Nu komt de foutmelding niet meer in alle gevallen, alleen als ik naar de admin-pagina wil gaan.
Is eigenlijk wel lastig, want ik wil de domeinnaam aanpassen, maar ik kom niet bij de instellingen.
Weet iemand waar ik het kan veranderen en moet ik dat dan veranderen in 127.0.0.1 ???
grt,
Rene
-
- Contacteer:
-
- Contacteer: